«Βγάλτε την τηλεόραση από το κρεβάτι»

Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ μας φέρνει πιο κοντά; Μόνο στον καναπέ. Γιατί αν υπάρχει τηλεόραση σε απόσταση αναπνοής από το κρεβάτι τότε η σεξουαλικότητα πηγαίνει περίπατο. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τα στοιχεία ερευνών του Ινστιτούτου Σεξουαλικής Υγείας. Σύμφωνα λοιπόν με τις συγκεκριμένες έρευνες,οι οποίες έχουν βασιστεί σε εμπειρίες και λεγόμενα ζευγαριών- τηλεθεατών, το συμπέρασμα είναι ότι η τηλεόραση όχι μόνο δεν βοηθά τη σεξουαλικότητά μας αλλά ενίοτε ρίχνει και την αυτοπεποίθησή μας ή την αποπροσανατολίζει, με αποτελέσματα άκρως αντιερωτικά. Συγκεκριμένα οι άνδρες, βάσει των στοιχείων, προτιμούν το ποδόσφαιρο με φίλους αγνοώντας τις συντρόφους τους. Από την άλλη, οι γυναίκες αποπειρώνται να ανακαλύψουν τα μυστικά ομορφιάς των πλατινέ σιλικονούχων παρουσιαστριών μέσα από ν-υστερικές διαδρομές. Παράλληλα η προβολή σεξουαλικών μηνυμάτων και προτύπων κατακλύζει την τηλεοπτική οθόνη στο μεγαλύτερο μέρος του προγράμματός της με ή δίχως προσχήματα προκαλώντας κορεσμό και απώλεια αυθεντικών ερωτικών ερεθισμάτων τα οποία μάλλον, σύμφωνα με τους ειδικούς, θα πρέπει να αναζητηθούν διά ζώσης και ουχί μέσω ζάπινγκ.

Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ μας φέρνει πιο κοντά; Μόνο στον καναπέ. Γιατί αν υπάρχει τηλεόραση σε απόσταση αναπνοής από το κρεβάτι τότε η σεξουαλικότητα πηγαίνει περίπατο. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τα στοιχεία ερευνών του Ινστιτούτου Σεξουαλικής Υγείας.
Σύμφωνα λοιπόν με τις συγκεκριμένες έρευνες,οι οποίες έχουν βασιστεί σε εμπειρίες και λεγόμενα ζευγαριών- τηλεθεατών, το συμπέρασμα είναι ότι η τηλεόραση όχι μόνο δεν βοηθά τη σεξουαλικότητά μας αλλά ενίοτε ρίχνει και την αυτοπεποίθησή μας ή την αποπροσανατολίζει, με αποτελέσματα άκρως αντιερωτικά.

Συγκεκριμένα οι άνδρες, βάσει των στοιχείων, προτιμούν το ποδόσφαιρο με φίλους αγνοώντας τις συντρόφους τους. Από την άλλη, οι γυναίκες αποπειρώνται να ανακαλύψουν τα μυστικά ομορφιάς των πλατινέ σιλικονούχων παρουσιαστριών μέσα από ν-υστερικές διαδρομές. Παράλληλα η προβολή σεξουαλικών μηνυμάτων
και προτύπων κατακλύζει την τηλεοπτική οθόνη στο μεγαλύτερο μέρος του προγράμματός της με ή δίχως προσχήματα προκαλώντας κορεσμό και απώλεια αυθεντικών ερωτικών ερεθισμάτων τα οποία μάλλον, σύμφωνα με τους ειδικούς, θα πρέπει να αναζητηθούν διά ζώσης και ουχί μέσω ζάπινγκ.

«Η επίδραση της τηλεόρασης φαίνεται να είναι περισσότερη αρνητική σε ό,τι αφορά τη σεξουαλικότητα του ατόμου» σχολιάζει η ψυχολόγος κυρία Μαρία Ζαρκάδα δίνοντας μια πλήρη περιγραφή ενός σύγχρονου ζευγαριού, θύματος της τηλοψίας. «Από έρευνες που έχουν κατά καιρούς γίνει έχει διαπιστωθεί πως τα ζευγάρια τα οποία έχουν στην κρεβατοκάμαρά τους τηλεόραση τείνουν να έχουν λιγότερες σεξουαλικές επαφές συγκριτικά με τα ζευγάρια που δεν έχουν. Από την άλλη, πολύ συχνά παρατηρούμε πως η κοινή στιγμή που πολλά ζευγάρια μοιράζονται είναι αυτή όπου είναι καθισμένοι, αλλά αμίλητοι και προσηλωμένοι μπροστά στην οθόνη της τηλεόρασης». Λογικό από τη μία να αγωνιάς για την εξέλιξη της σειράς ή της ταινίας, παράλογο να είσαι νέος, ερωτευμένος και να γυρίζεις την πλάτη στον σύντροφο και το πρόσωπο στην οθόνη.

Ωστόσο η πιο επικίνδυνη παράμετρος σύμφωνα με την ψυχολόγο ελλοχεύει στο γεγονός πως η τηλεόραση «αυξάνει τη σεξιστική προβολή και δημιουργεί σκληρές εικόνες καταναγκαστικής αναγνώρισης. Απελευθερώνει, δηλαδή, υπερβολικά τη σεξουαλική έκφραση και συμπεριφορά αφού παρατηρεί κανείς να προβάλλεται το γυμνό και το προκλητικό πιο εύκολα σε σχέση με το παρελθόν ενώ από την άλλη αγχώνει και κωδικοποιεί τους ρόλους».

Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει κάτι τέτοιο την ώρα που σε πρωινές ψυχαγωγικές εκπομπές η κάμερα ζουμάρει ανενόχλητη και με υπερβάλλοντα ζήλο στα οπίσθια και στο ημίγυμνο κορμί των αψεγάδιαστων μοντέλων που παρελαύνουν φορώντας εσώρουχα; Την ίδια ώρα βέβαια και οι παρουσιάστριες των ψυχαγωγικών εκπομπών δράττονται της ευκαιρίας αναδεικνύοντας πλούσια μπούστα και καλλίγραμμες γάμπες ενώ οι φιλοξενούμενές τους ενίοτε έχουν εμφανιστεί επί της οθόνης φορώντας ακόμη και κορσέ! Σε επίπε δο μυθοπλασίας το μέτρο πλέον έχει χαθεί. Ερωτικά τρίγωνα και τετράγωνα συνιστούν την τηλεοπτική γεωμετρία, το prime time συχνά πυκνά ανταγωνίζεται σε φθηνό ερωτισμό τα αισθησιακού περιεχομένου κανάλια, ενώ μόλις το ρολόι σημάνει 12, όλα επιτρέπονται!

Δεν είναι παράδοξο λοιπόν το γεγονός ότι τα μεγαλύτερα θύματα της συγκεκριμένης τηλεοπτικής ουτοπίας είναι σαφέστατα οι γυναίκες, κάτι που επιβεβαιώνει και η κυρία Ζαρκάδα. «Με το πάτημα και μόνο ενός κουμπιού βλέπει κάποιος σήμερα να προβάλλεται η εικόνα σύγχρονης καλοσχηματισμένης και όμορφης γυναίκας. Η γυναίκα μέσω της τηλεόρασης έρχεται αντιμέτωπη με το πρότυπο της όμορφης, ψηλής γυναίκας που είναι πάντα περιποιημένη, επαγγελματικά ευτυχισμένη και εμφανισιακά αψεγάδιαστη. Ως αποτέλεσμα μπαίνει σε έναν αγώνα αναζήτησης της τελειότητας στην προσπάθειά της να ταυτιστεί με το πρότυπο που η εποχή επιβάλλει».

Είναι πρόσφατο άλλωστε το παράδειγμα του ριάλιτι «Νext top Μodel» με τέσσερις εκπροσώπους της τηλεοπτικής και της lifestyle αφρόκρεμας να κριτικάρουν βάναυσα νεαρά κορίτσια που δεν ασπάστηκαν την ανορεξία, που δεν ξεπέρασαν το 1,70 και που υπέπεσαν στο σφάλμα να φάνε τυρόπιτα. Σε λίγο πάντως έρχονται τα Καλλιστεία Ρlaymate και τα επίσημα Καλλιστεία, διαχρονικοί τηλεοπτικοί θεσμοί οι οποίοι αποτελούν τηλεοπτικά φυτώρια ήδη αποκατεστημένων σέξι τηλεοπτικών παρουσιών, μεταξύ των οποίων η Τζούλια Αλεξανδράτου και λοιπές υποστηρίκτριες του μότο «γδύνομαι άρα υπάρχω».

ΕΡΕΥΝΑ
Η ΤV μπαίνει ανάμεσα στα ζευγάρια
Το 34% των ζευγαριών παρακολουθεί τηλεόραση για τουλάχιστον 30΄ κάθε βράδυ γιατί διώχνει την ένταση της ημέρας.

Το 17% των ζευγαριών δηλώνουν ότι η τηλεόραση τους φέρνει πιο κοντά γιατί έχουν κοινά αγαπημένα προγράμματα.

Το 9% θεωρούν την τηλεόραση κύριο λόγο καβγάδων (συνήθως όταν υπάρχει ποδοσφαιρικός αγώνας).

Το 24% των γυναικών- που έχουν επισκεφθεί το Ινστιτούτο με αίτημα τη διαταραχή οργασμού- δήλωσαν πως έχουν παρακολουθήσει τουλάχιστον μία φορά σεξουαλικό πρόγραμμα.Το 9% εξ αυτών δήλωσε ότι με τον τρόπο αυτόν βίωσε οργασμική κορύφωση έστω και μία φορά.

Το 7% των ανδρών με πρόωρη εκσπερμάτιση ανέφερε ότι κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής έχει αφήσει τουλάχιστον μία φορά την τηλεόραση ανοιχτή σε πολιτικό ή ειδησεογραφικό πρόγραμμα,προσπαθώντας έτσι να ελέγξει την εκσπερμάτισή του.

Μία στις 12 γυναίκες με διαταραχή επιθυμίας δεν έχει καλή εικόνα για τον εαυτό της εξαιτίας των γυναικείων προτύπων που προβάλλονται στην τηλεόραση.

Μία στις οκτώ γυναίκες με σύντροφο με στυτική διαταραχή πιστεύει ότι δεν είναι αρεστή στον σύντροφό της εξαιτίας των γυναικείων σεξουαλικών προτύπων της τηλεόρασης.

ΣΕΞΙ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑΚΗ
Διευθύντρια επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων ομίλου Αntenna
«Θέμα επιλογής»
«ΘΕΩΡΩ ότι το πόσο σέξι θα είναι κάποια παρουσιάστρια αφορά το κόνσεπτ κάθε εκπομπής και καναλιού, δεν νομίζω ότι αυτό είναι επιλογή της ίδιας της γυναίκας, αλλά του καναλιού αναλόγως με αυτό που θέλει να βγάλει προς τα έξω. Γι΄ αυτό βλέπουμε δελτία ειδήσεων με μεγάλα μπούστα και δελτία ειδήσεων με ταγέρ και κοστούμι. Αυτό που είναι ανησυχητικό είναι ότι όταν στην εικόνα δεν προκύπτει κάτι αρκετά σέξι, αλλά σεμνό και φινετσάτο τότε τα σχόλια είναι ότι η εικόνα δεν συνάδει με την τηλεοπτική εικόνα!».

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΑΪΤΑΝΗΣ
Πλαστικός χειρουργός
«Θέλουν πλούσιο μπούστο»
«ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ έρχονται πολλές κυρίες οι οποίες μου ζητούν το στήθος ή τα χείλη της τάδε τηλεοπτικής περσόνας. Επηρεάζονται από την τάση που επικρατεί σε σχέση με το ποιο είναι το ιδανικό σώμα. Δεν έχουν στο μυαλό τους κάποια συγκεκριμένη παρουσιάστρια. Γενικότερα αυτό που τις επηρεάζει είναι τα εντυπωσιακά στήθη κάποιων τηλεπαρουσιαστριώνοι περισσότερες θέλουν το πλούσιο μπούστο. Δεν μου έχουν ζητήσει να γίνουν Ελένη Μενεγάκη, αλλά θέλουν γενικά να μοιάσουν “σε αυτές της τηλεόρασης που τα στήθη δεν είναι δικά τους”. Το γεγονός ότι πολλές παρουσιάστριες κάνουν ενέσιμα και δείχνουν νεότερες επίσης επηρεάζει πολύ. Οι πελάτισσες θέλουν να διορθώσουν ατέλειες με μπότοξ. Οταν η Ολγα Τρέμη έκανε facelift πολλές πελάτισσες ζητούσαν να της μοιάσουν».

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.