Ηρωικοί καταναλωτές περιπλανώνται ανάμεσα σε τηλεοράσεις της Sony σε κατάστημα του Λονδίνου. Είναι αλήθεια ότι τα προϊόντα της ιαπωνικής εταιρείας έχουν πολλούς και φανατικούς φίλους. Ανάρπαστα όμως γίνονται πλέον μόνο σε περιπτώσεις πλιάτσικου καταστημάτων, σαν κι αυτές που ζούμε τις τελευταίες ημέρες στην Αθήνα. Η κρίση έχει ροκανίσει τις πωλήσεις ακόμη και μεγαθηρίων στον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών. Ετσι η Sony ανακοίνωσε χθες ένα κοινωνικώς επαχθές πρόγραμμα για την εξοικονόμηση 100 δισ. γεν (1,1 δισ. δολαρίων) ετησίως. Το πρόγραμμα προβλέπει απολύσεις 8.000 μονίμων και επιπλέον 8.000 μερικώς και εποχικώς εργαζομένων ως τις 31 Μαρτίου 2010. Προβλέπει επίσης μείωση των επενδύσεων της εταιρείας κατά 30% και το κλείσιμο του 10% των μονάδων παραγωγής ηλεκτρονικών ειδών. Εκείνο που δεν διευκρίνισε η εταιρεία είναι σε ποιες χώρες θα γίνουν οι περικοπές. Γι΄ αυτό και «σύγχυσε» χριστουγεννιάτικα 160.000 οικογένειες.
Συρρικνώνεται (και) η Sony
Ηρωικοί καταναλωτές περιπλανώνται ανάμεσα σε τηλεοράσεις της Sony σε κατάστημα του Λονδίνου. Είναι αλήθεια ότι τα προϊόντα της ιαπωνικής εταιρείας έχουν πολλούς και φανατικούς φίλους. Ανάρπαστα όμως γίνονται πλέον μόνο σε περιπτώσεις πλιάτσικου καταστημάτων, σαν κι αυτές που ζούμε τις τελευταίες ημέρες στην Αθήνα. Η κρίση έχει ροκανίσει τις πωλήσεις ακόμη και μεγαθηρίων στον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών. Ετσι η Sony ανακοίνωσε χθες ένα κοινωνικώς επαχθές πρόγραμμα για την ...
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.