Το βυτιοφόρο και οι «πατσανάτες»

ΣΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Κεφαλληνίας παραμένει η δικογραφία που έχει σχηματιστεί σε βάρος,μεταξύ άλλων, του βουλευτή του νομού κ. Αλέξανδρου Παρίση,με βάση καταγγελίες για υπόθεση λαθραίου οχήματος.Η συμπλήρωση, τον περασμένο Αύγουστο,ενός ολόκληρου έτους από τις αρχικές καταγγελίες δεν έχει σημάνει ακόμη το τέλος της προανάκρισης. Το «φάντασμα» της συγκεκριμένης ιστορίας πλανάται πάνω από την Κεφαλλονιάαπό την περίοδο των εθνικών εκλογών του 2007. Ο ίδιος ο βουλευτής είχε αποδώσει τότε την εμπλοκή του ονόματός του σε « πολιτική αγυρτεία », με στόχο να πληγεί « η μεγάλη του πορεία » και « η διαφαινόμενη εκλογή του » στη μονοεδρική της Κεφαλλονιάς.

ΣΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Κεφαλληνίας παραμένει η δικογραφία που έχει σχηματιστεί σε βάρος,μεταξύ άλλων,
του βουλευτή του νομού κ. Αλέξανδρου Παρίση,με βάση καταγγελίες για υπόθεση λαθραίου οχήματος.Η συμπλήρωση, τον περασμένο Αύγουστο,ενός ολόκληρου έτους από τις αρχικές καταγγελίες δεν έχει
σημάνει ακόμη το τέλος της προανάκρισης. Το «φάντασμα» της συγκεκριμένης ιστορίας πλανάται πάνω από την Κεφαλλονιάαπό την περίοδο των εθνικών εκλογών του 2007. Ο ίδιος ο βουλευτής είχε
αποδώσει τότε την εμπλοκή του ονόματός του σε « πολιτική αγυρτεία », με στόχο να πληγεί « η μεγάλη του πορεία » και « η διαφαινόμενη εκλογή του » στη μονοεδρική της Κεφαλλονιάς.

Παρά το γεγονός ότι διανύει την έκτη δεκαετία της ζωής του, ο κ. Αλέξανδρος Παρίσης είναι «φρέσκο αίμα» στη Βουλή. Κατέβηκε για πρώτη φορά ως υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ στις εθνικές εκλογές του 2007, οπότε και εξελέγη, ενώ ένα χρόνο νωρίτερα είχε δοκιμάσει τις δυνάμεις του στις νομαρχιακές εκλογές ως αντάρτης απέναντι στον επίσημο υποψήφιο της ΝΔ κ. Διονύση Λευκαδίτη. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θυμούνται ακόμη την εμφυλιοπολεμική ένταση της αναμέτρησης εκείνης.

Οι υψηλές επαφές
Η αποτυχία του κ. Παρίση στον στίβο της τοπικής αυτοδιοίκησης τον έκανε να στραφεί σε αναζήτηση ισχυρότερου εκλογικού μηχανισμού. Λέγεται ότι διατηρεί πλέον άριστες σχέσεις με την οικογένεια του επιτίμου προέδρου της ΝΔ κ. Κωνσταντίνου Μητσοτάκη και με τον νυν υπουργό Αμυνας κ. Ευάγγελο Μεϊμαράκη, γεγονός που αναπληρώνει την έλλειψη προσωπικής χημείας με τον υπουργό Εσωτερικών κ. Προκόπη Παυλόπουλο.

Το όνομα του κ. Παρίση περιλαμβανόταν στην τριπλέτα που κατέβασε το κόμμα στον Νομό Κεφαλληνίας και Ιθάκης, δίπλα σε αυτά του πρώην βουλευτή και νυν προέδρου της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Πέτρου Αλιβιζάτου και του επί σειρά ετών αντιδημάρχου Αθηναίων κ. Αγγελου Μοσχονά . Με 5.449 σταυρούς (τον ξεπέρασε μόνο ο κ. Γεράσιμος Αρσένης από το ΠαΣοΚ, χωρίς ωστόσο να πάρει την έδρα), ο κ. Παρίσης απέκτησε και την ιδιότητα του βουλευτή, παράλληλα με αυτή του θεατρικού επιχειρηματία, αλλά και του πιλότου. Το «σκάνδαλο» και το βυτίο Την υπόθεση, που είχε σκιάσει την κάθοδο του κ. Παρίση και στις νομαρχιακές εκλογές, έφερε στο προσκήνιο το 2007 ο πρώην δήμαρχος Ερίσου κ. Κωνσταντίνος Κοντογούρης (ΠαΣοΚ). Η Ερισος είναι γενέτειρα του κ. Παρίση, στην οποία διατηρεί και σήμερα σπίτι.

Με επιστολή του προς τη νυν δήμαρχο της πόλης κυρία Αικατερίνη Κουταλά, ο κ. Κοντογούρης θέτει στο στόχαστρο την προμήθεια- από τον δήμο- βυτιοφόρου λυμάτων, τη μοναδική προσφορά για το οποίο έδωσε η εταιρεία Εurocar Ηellas, αποτέλεσμα της συνεργασίας του κ. Παρίση με τον υπεύθυνο της εν λόγω εταιρείας στη Θεσσαλονίκη κ. Χρήστο Ιωσηφίδη.

Το βασικό πρόβλημα προέκυψε, όταν κατά τον τεχνικό έλεγχο που έγινε από τη Διεύθυνση Β Δ ΚΤΕΟ του Νομού Θεσσαλονίκης « δεν ευρέθη ο χαραγμένος αριθμός πλαισίου» κοινώς το βυτιοφόρο δεν είχε ταυτότητα.

Στην επιστολή του ο κ. Κοντογούρης αφήνει σαφέστατες αιχμές για λαθρεμπορία, ενώ επιτίθεται στη δημοτική αρχή όσον αφορά τη διαδικασία που ακολούθησε- μεταξύ άλλων, ο έλεγχος του οχήματος έγινε μετά την υπογραφή πρωτοκόλλου παραλαβής, αντίθετα προς τις επιταγές της σχετικής διακήρυξης.

« Αληθεύει ότι το βυτιοφόρο που παρελήφθη δεν έχει αριθμό πλαισίου,δηλαδή είναι “μαϊμού”;» σημειώνει χαρακτηριστικά. «Οτι το ΚΤΕΟ Κεφαλλονιάς αρνήθηκε να το ελέγξει λόγω έλλειψης αριθμού πλαισίου και κακώς το αποδέσμευσε; Δεν έπρεπε να ειδοποιηθεί το τελωνείο και να ενεργοποιηθούν οι διατάξεις περί λαθρεμπορίας;».

Η κατάσταση περιπλέκεται ακόμη περισσότερο, καθώς οι καταγγελίες μιλούν για… αστυνομικό σκηνικό, που στήθηκε προκειμένου να αποφευχθεί κάθε έλεγχος. « Ο τράκτορας (σ.σ.: μέρος του οχήματος) συνοδευόταν από πλαστά πιστοποιητικά, διέφυγε από τον έλεγχο του Τελωνείου Κατερίνης και τελικά εντοπίστηκε στο Λιμεναρχείο της Πάτρας,όπου και παρέμεινε επί δέκα ημέρες» επιμένουν.

Τι απαντά στις επικρίσεις
Η κριτική στο πρόσωπό του εστιάζεται στην έλλειψη πρωτοβουλίας για τα μεγάλα και σημαντικά προβλήματα του νησιού (δεν υπάρχει το απαιτούμενο προσωπικό στα νοσοκομεία του, το ΤΕΙ Ιονίων νήσων διαλύεται σταδιακά), κάνοντας πολλούς να μιλούν για πολιτική μικρού βεληνεκούς.

Ο ίδιος ο κ. Παρίσης όμως έχει άλλη γνώμη. Θεωρεί ότι «προχωρεί μπροστά,έχοντας εγκαινιάσει ένα νέο και χωρίς ιστορικό προηγούμενο μοντέλο κοινοβουλευτικής εκπροσώπησης,με βασικό χαρακτηριστικό την καθημερινή επαφή με τους πολίτες και την τοπική κοινωνία, ένα μοντέλο- ζητούμενο για όποιον θέλει να πολιτεύεται ανθρωποκεντρικά ».

Οι Κεφαλλονίτες αντιμετωπίζουν με χιούμορ τις δηλώσεις που αναρτά στην ιστοσελίδα του και μιλούν για « πατσανάτες », αερολογίες που διατυπώνονται με στόμφο. Σε αυτές λογικά θα πρέπει να συγκαταλέγουν και την πρόταση που κατέθεσε ο βουλευτής, την περίοδο που ο υπουργός Δικαιοσύνης κ. Σωτήρης Χατζηγάκης εισηγείτο τα περί συμφώνου συμβίωσης. Ο κ. Παρίσης ζήτησε την κατοχύρωση του δικαιώματος της υπογραφής πολλών και ταυτόχρονων συμφώνων, γεγονός που θα επέτρεπε σε κάθε κύριο να υπογράφει ένα τέτοιο σύμφωνο με περισσότερες από μία κυρίες.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.