Μεγάλη αύξηση χωρητικότητας του ελληνικού στόλου

Στα 2.071 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 38.896.086 κόρων ολικής χωρητικότητας (ΚΟΧ), ανερχόταν τον Ιούνιο 2008 η δύναμη του υπό ελληνική σημαία εμπορικού στόλου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος. Σημειώνεται ότι στην έρευνα αυτή περιλαμβάνονται όλα τα πλοία 100 κόρων και άνω, που έχουν κατασκευασθεί αποκλειστικώς ή κυρίως για τη μεταφορά εμπορευμάτων ή επιβατών και είναι νηολογημένα στην Ελλάδα και ανήκουν σε πρόσωπα (φυσικά ή νομικά) που κατοικούν στη χώρα μας.

Στα 2.071 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 38.896.086 κόρων ολικής χωρητικότητας (ΚΟΧ), ανερχόταν τον Ιούνιο 2008 η δύναμη του υπό ελληνική σημαία εμπορικού στόλου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος.

Σημειώνεται ότι στην έρευνα αυτή περιλαμβάνονται όλα τα πλοία 100 κόρων και άνω, που έχουν κατασκευασθεί αποκλειστικώς ή κυρίως για τη μεταφορά εμπορευμάτων ή επιβατών και είναι νηολογημένα στην Ελλάδα και ανήκουν σε πρόσωπα (φυσικά ή νομικά) που κατοικούν στη χώρα μας.

Σύμφωνα με την ΕΣΥΕ, από τα πλοία αυτά, 629 ήταν φορτηγά, συνολικής χωρητικότητας 14.928.358 ΚΟΧ, τα 517 δεξαμενόπλοια, συνολικής χωρητικότητας 22.222.807 ΚΟΧ και τα 925 επιβατηγά και λοιπά πλοία, συνολικής χωρητικότητας 1.744.921 ΚΟΧ.

Αναλυτικότερα, στο χρονικό διάστημα Ιανουάριος 2001- Ιούνιος 2008 σημειώθηκε:

* Αύξηση της συνολικής δύναμης των πλοίων κατά 5,3%.

* Αύξηση της συνολικής χωρητικότητας των πλοίων κατά 42,3%. * Αύξηση των φορτηγών πλοίων κατά 0,6%.

* Αύξηση της συνολικής χωρητικότητας των φορτηγών πλοίων κατά 25,6%.

* Αύξηση των δεξαμενοπλοίων κατά 13,1%.

* Αύξηση της συνολικής χωρητικότητας των δεξαμενοπλοίων κατά 57,6%.

* Αύξηση των επιβατηγών και λοιπών πλοίων κατά 4,5%.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.