Αυλαία στην Επίδαυρο με τον «Αγαμέμνονα»

Με το Θέατρο Δωματίου και τον «Αγαμέμνονα» του Αισχύλου ολοκληρώνονται τα εφετινά Επιδαύρια, που μόνον απαρατήρητα δεν πέρασαν. Από τις 4 Ιουλίου, που το Εθνικό Θέατρο της Μεγάλης Βρετανίας επανήλθε με τις «Ευτυχισμένες μέρες» του Μπέκετ και τη Φιόνα Σο στον ρόλο της Γουίνι- σε σκηνοθεσία της Ντέμπορα Γουόρνερ - ως την αποψινή πρεμιέρα, στο αρχαίο θέατρο του Πολυκλείτου ακούστηκαν ως και «γιούχα»... Με το πρώτο από την τριλογία της «Ορέστειας» έργο του Αισχύλου η...

Με το Θέατρο Δωματίου και τον «Αγαμέμνονα» του Αισχύλου ολοκληρώνονται τα εφετινά Επιδαύρια, που μόνον απαρατήρητα δεν πέρασαν. Από τις 4 Ιουλίου, που το Εθνικό Θέατρο της Μεγάλης Βρετανίας επανήλθε με τις «Ευτυχισμένες μέρες» του Μπέκετ και τη Φιόνα Σο στον ρόλο της Γουίνι- σε σκηνοθεσία της Ντέμπορα Γουόρνερ – ως την αποψινή πρεμιέρα, στο αρχαίο θέατρο του Πολυκλείτου ακούστηκαν ως και «γιούχα»…

Με το πρώτο από την τριλογία της «Ορέστειας» έργο του Αισχύλου η Αντζελα Μπρούσκου κάνει το σκηνοθετικό της ντεμπούτο στην Επίδαυρο- προ διετίας είχε παρουσιάσει την «Ηλέκτρα». Η σκηνοθέτις που εδώ και χρόνια δουλεύει πάνω στο αρχαίο δράμα στήνει, αντίθετα με τον τίτλο («Αγαμέμνων»), μια παράσταση βασισμένη σε γυναίκες: η ίδια σκηνοθετεί, η Νικολέτα Φριντζήλα μεταφράζει, η Λιλή Πεζανού υπογράφει τα σκηνικά, η Αμαλία Μουτούση υποδύεται την Κλυταιμνήστρα και η Παρθενόπη Μπουζούρη την Κασσάνδρα. Μαζί τους στον ρόλο του Αγαμέμνονα ο Μηνάς Χατζησάββας και Αίγισθος ο Μάξιμος Μουμούρης. Πάνω σε μια ξύλινη εξέδρα εκτυλίσσεται η δράση του «Αγαμέμνονα» που επελέγη από την Αντζελα Μπρούσκου, επειδή είναι ένα έργο που «φέρνει τον άνθρωπο αντιμέτωπο με τον πολιτισμό του». Με στόχο να θέσει ερωτήματα χωρίς να δώσει απαντήσεις, καταθέτει τη δική της εκδοχή μέσα από τη δουλειά της ομάδας της. Με τη σύγχρονη Ελλάδα και εικόνες από την ιστορία της, με μια διάθεση ελευθερίας και πειθαρχίας μαζί και τον Χορό να λειτουργεί ως η κοινή γνώμη που σχολιάζει και κριτικάρει, το Θέατρο Δωματίου θα αναμετρηθεί με το κοίλον της Επιδαύρου. Με την πρωτοποριακή της ματιά, απαλλαγμένη από δεσμεύσεις, με έναν ισχυρό θίασο, συνεχίζει να προσθέτει κρίκους στη θεατρική της αλυσίδα- «Περιμένοντας τον Γκοντό», «Βόιτσεκ», «Ηλέκτρα», «Βlasted», «Λεωφορείον ο Πόθος»…

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.