Ημείωση της ζήτησης έπληξε και τη Frigoglass, συμφερόντων του ομίλου Δαυίδ-Λεβέντη, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της επαγγελματικής ψύξης. Η εταιρεία, με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων εξαμήνου, προχώρησε σε αναθεώρηση προς τα κάτω των στόχων της για το 2008.
Ηταν μια αναμενόμενη κίνηση, αφού το μεγαλύτερος μέρος των εργασιών της εταιρείας απορροφά η Coca-Cola (στο εξάμηνο αντιπροσώπευε το 39,1% των πωλήσεων του κλάδου επαγγελματικής ψύξης), η οποία πρόσφατα είχε προχωρήσει στη δική της αναθεώρηση στόχων.
«Το αβέβαιο βραχυπρόθεσμαμακροοικονομικό περιβάλλον είναι πιθανόν να οδηγήσει σε μείωση της ζήτησης σε ορισμένες αγορές κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου, ενώ οι τιμές των πρώτων υλών είναι πιθανόν να συνεχίσουν να παρουσιάζουν ανοδική πορεία. Επομένως σήμερα αναθεωρούμε τις προβλέψεις μας για το σύνολο του έτους,ώστε να αντικατοπτρίζονται οι σημερινές συνθήκες της αγοράς » δήλωσε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Π.Διαμαντίδης. Ειδικότερα, οι αναθεωρημένοι στόχοι για το σύνολο της χρήσης του 2008 έχουν ως εξής: αύξηση πωλήσεων 2%-3% έναντι προηγούμενης εκτίμησης για 7%-8%, αύξηση λειτουργικών κερδών (Εbitda) 6%-7% από 9%-11%, αύξηση κερδών ανά μετοχή 3%-4% από 10%-12% και κεφαλαιακές δαπάνες 27-28 εκατ. ευρώ από 27-29 εκατ. ευρώ.
Οι πωλήσεις της Frigoglass στο πρώτο εξάμηνο, περιλαμβανομένων των εξαγορών, είναι αυξημένες κατά 16,5% στα 338,4 εκατ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις χωρίς τις εξαγορές είναι αυξημένες κατά 1,9%. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 42,6 εκατ. ευρώ έναντι 40,7 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2007, αυξημένα κατά 4,7%, ενώ χωρίς τις εξαγορές είναι ενισχυμένα κατά 4%, στα 42,3 εκατ. ευρώ.
Αναθεώρηση στόχων από τη Frigoglass
Ημείωση της ζήτησης έπληξε και τη Frigoglass, συμφερόντων του ομίλου Δαυίδ-Λεβέντη, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της επαγγελματικής ψύξης. Η εταιρεία, με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων εξαμήνου, προχώρησε σε αναθεώρηση προς τα κάτω των στόχων της για το 2008. Ηταν μια αναμενόμενη κίνηση, αφού το μεγαλύτερος μέρος των εργασιών της εταιρείας απορροφά η Coca-Cola (στο εξάμηνο αντιπροσώπευε το 39,1% των πωλήσεων του κλάδου επαγγελματικής ψύξης), η οποία πρόσφατα είχε προχωρήσει στη δική της αναθεώρηση στόχων.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.