Οι Αρχές στο Παρίσι αποφάσισαν να επιτρέψουν στους ποδηλάτες να περνούν με κόκκινο μετά από έρευνες που έδειξαν ότι αυτό δεν θα οδηγούσε σε τροχαία ατυχήματα. Παράλληλα, φωτεινοί σηματοδότες για ποδήλατα θα τοποθετηθούν κάτω από τους σηματοδότες για αυτοκίνητα σε μερικές διασταυρώσεις. Οι σηματοδότες θα δείχνουν πότε τα ποδήλατα μπορούν είτε να στρίψουν δεξιά είτε να πάνε ευθεία -ακόμα και όταν οι σηματοδότες για τα αυτοκίνητα είναι κόκκινοι.
Ο δήμος της γαλλικής πρωτεύουσας, η οποία επλήγη από ατμοσφαιρική μόλυνση και αιθαλομίχλη φέτος, επιθυμεί περισσότεροι κάτοικοι να χρησιμοποιούν τα ποδήλατά τους παντού στην πόλη, ιδίως στο κέντρο. Τον περασμένο Μάρτιο τέθηκαν περιορισμοί στην κυκλοφορία των αυτοκίνητων εξαιτίας της αύξησης των ρύπων στην ατμόσφαιρα. Τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα απαλλάχτηκαν από τα μέτρα αυτά.
Ερευνες που ξεκίνησαν το 2012 έδειξαν ότι αν επιτραπεί στους ποδηλάτες να μετακινούνται πιο ελεύθερα θα μειωθούν οι πιθανότητες συγκρούσεων με αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων ατυχημάτων που οφείλονται στο λεγόμενο «τυφλό σημείο», ατο πλάι και πίσω αριστερά από το όχημα, εκεί όπου ο αριστερός καθρέφτης του οδηγού δεν καλύπτει τυχόν παρουσία άλλου οχήματος.
Οι δημοτικές Αρχές φιλοδοξούν να τριπλασιάσουν τις διαδρομές των ποδηλάτων στην πόλη μέχρι το 2020, ώστε οι κάτοικοι να χρησιμοποιούν ποδήλατα για το 15% του συνόλου των μετακινήσεων. Το δίκτυο των ποδηλατόδρομων θα εξαπλωθεί και θα δημιουργηθούν πάνω από 10.000 νέες θέσεις στάθμευσης για ποδήλατα.