Μόδα και ευαισθησία συνδυάζονται ιδανικά και όταν πρόκειται για καλό σκοπό οι διάσημοι οίκοι βάζουν πραγματικά τα δυνατά τους για να βοηθήσουν. Όταν λοιπόν η UNICEF ζήτησε από γνωστούς σχεδιαστές να παρουσιάσουν από μία κούκλα που θα πουληθεί στη δημοπρασία της, αυτοί δεν μπορούσαν παρά να ανταποκριθούν στο κάλεσμα.
Οι έξι μικρές αλλά και θαυματουργές «μικρές κυρίες» της μόδας αποδεικνύουν ότι ονόματα όπως Chanel, Dior ή Lanvin δεν έχουν αποκτήσει άδικα τη φήμη τους. Η πανέμορφη αυτή συλλογή ήρθε να προστεθεί σε μία παράδοση 11 ετών με την ονομασία «Frimousses de Créateurs». Η τελευταία έκθεση είχε «στρατολογήσει» 46 ταλαντούχους οίκους μόδας.
Η φετινή θεματική ήταν το «Υπέροχο Παρίσι», αλλά αυτό δεν ήταν και απόλυτα απαραίτητο να σας το πούμε, αφού κάθε κούκλα «φωνάζει» γαλλική φινέτσα – εντάξει βοήθησε και ο Πύργος του Άιφελ!-.
Όλα τα κέρδη της δημοπρασίας θα δοθούν για τους εμβολιασμούς παιδιών στην περιοχή του Νταρφούρ στο Σουδάν.
Ποια είναι η δικής σας αγαπημένη; Εμείς δύσκολα μπορούμε να διαλέξουμε, αλλά η δημιουργία του οίκου Lanvin σίγουρα συνδυάζει μόδα, χιούμορ και ανατρεπτικότητα. Oh lala!