Υπήρξε πλούσια συμμετοχή επώνυμων και μη στελεχών, που ενδιαφέρονται για την αναβάθμιση της ολυμπιακής ιδέας και την πάταξη της μάστιγας των αναβολικών. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η τοποθέτηση του μητροπολίτη Μαρώνειας και Κομοτηνής κ. Παντελεήμων ο οποίος συνδύασε την ολυμπιακή ιδέα με τη θρησκευτικότητα.
Μεταξύ άλλων τόνισε: «Η ολυμπιακή ιδέα, που επιβάλλει το «ευ αγωνίζεσθαι» και οριοθετεί την ευγενή άμιλλα, υπήρξε το κυριότερο χαρακτηριστικό των αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων, οι οποίοι ήταν άμεσα συνδεδεμένοι με την θρησκευτική ζωή των αρχαίων Ελλήνων, ήταν δηλαδή στην ουσία τους θρησκευτικά γεγονότα και θρησκευτικές τελετουργίες. Όπως είναι γνωστό, όταν ο ευαγγελικός λόγος κηρύχθηκε από τον απόστολο των εθνών Παύλο και τους μαθητές και διαδόχους του στον ελληνικό χώρο, με την ίδρυση των πρώτων χριστιανικών Εκκλησιών και την βαθμιαία επικράτηση της πίστης στον Εσταυρωμένο και Αναστάντα Χριστό, η παλαιά λατρεία των ειδώλων άρχισε να υποχωρεί, μέχρι και την πλήρη εξαφάνισή της, τους πρώτους αιώνες της βυζαντινής αυτοκρατορίας. Στο πλαίσιο αυτό και οι Ολυμπιακοί Αγώνες σταμάτησαν να τελούνται, μέχρι και την αναβίωσή τους, στα τέλη του 19ου αιώνα. Ωστόσο, η ολυμπιακή ιδέα δεν σταμάτησε να υπάρχει και να εμπνέει τους λαούς: Ενσωματώθηκε στην έννοια του πνευματικού αγώνα, που εισήγαγε στη ζωή μας ο χριστιανισμός, και συνέχισε να αποτελεί βασικό μέρος της λαϊκής ψυχολογίας, μετατοπισμένη πια από τα σωματικά στα πνευματικά, από τα γήινα στα επουράνια (…) Για τους λόγους αυτούς η τοπική μας Εκκλησία επιδοκιμάζει τη διοργάνωση της σημερινής ημερίδας, συγχαίρει τους εμπνευστές, τους διοργανωτές και τους ομιλητές της και εύχεται καλή επιτυχία στις εργασίες της. Τα αναβολικά δεν βλάπτουν μόνο το σώμα, δεν σκοτώνουν μόνο την ολυμπιακή ιδέα, αλλά ζημιώνουν και την ψυχή των ανθρώπων, καθώς η χρήση τους αποτελεί επί της ουσίας δόλια πρακτική, με ολέθρια αποτελέσματα και στο πνευματικό και ψυχολογικό επίπεδο».