Τελευταία ημέρα σήμερα της διαβούλευσης για το νέο νομοσχέδιο που εισηγείται το υπουργείο Παιδείας για το Γενικό και το Τεχνολογικό Λύκειο, το οποίο και αναμένεται να κατατεθεί εν μέσω αντιδράσεων την ερχόμενη Δευτέρα στην Βουλή για ψήφιση.
Μέχρι και σήμερα το πρωί είχαν καταγραφεί 3.220 συμμετοχές φορέων και μεμονωμένων προσώπων στη δημόσια διαβούλευση για το κείμενο, το οποίο και ελάχιστα αναμένεται να αλλάξει με βάση τα αποτελέσματά της.
«Η εγκατάλειψη της διδασκαλίας μαθημάτων Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο δεν συνάδει με την σύγχρονη τάση παγκόσμια για καλλιέργεια δεξιοτήτων υπολογιστικής/αλγοριθμικής σκέψης στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση ενώ αποτελεί οπισθοδρόμηση σε εποχές όπου δεν ήταν κατανοητός ο ρόλος της Πληροφορικής (και των ψηφιακών τεχνολογιών γενικότερα) στην τεχνολογική ανάπτυξη μιας χώρας. Ακόμη, η προετοιμασία των μαθητών που επιλέγουν τεχνολογικού προσανατολισμού σπουδές (όπως σε Τμήματα Πληροφορικής, Πολυτεχνείου, κλπ.) στη Χημεία (!) αποτελεί παρανόηση του είδους της εκπαίδευσης που παρέχουν τα Τμήματα αυτά και των προαπαιτούμενων γνώσεων των μαθητών. Τέλος, δεν πρέπει να εγκαταλειφθεί η σημαντική προσπάθεια να αξιοποιούνται οι ψηφιακές τεχνολογίες ως εργαλεία καινοτόμου διδασκαλίας όλων των μαθημάτων» αναφέρεται στην ίδια επιστολή.