Την απόφασή του για κινητοποιήσεις την ερχόμενη Τετάρτη και Πέμπτη ανακοίνωσε το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής.
«Η αδιαλλαξία και η αδιαφορία ταυτόχρονα του Υπουργού Μεταφορών», αναφέρει το ΣΑΤΑ στην ανακοίνωσή του, «δεν έχουν ούτε όρια ούτε τελειωμό. Υποτίθεται ότι άνοιξε ο διάλογος και η διαβούλευση.Όλα αυτά στα λόγια. Στόχος είναι να καμφθεί η αγωνιστική διάθεση του κλάδου να υπονομευθεί η ενότητα του κλαδικού μας αγώνα και να υποβαθμιστεί το δίκαιο του κλάδου που είναι η επιβίωση και όχι η διάλυση».
Την Τετάρτη οι αυτοκινητιστές προγραμματίζουν και συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Μεταφορών στις 11:00.
«Παρόλο που καταθέσαμε προτάσεις εδώ και τόσες μέρες καμία κίνηση και καμία προσπάθεια διαλόγου δεν υπάρχει από τον Υπουργό. Ούτε καν προσδιορισμού έστω κάποιας συνάντησης με την συμφωνία ότι θα συζητήσουμε πριν την ολοκλήρωση του νόμου. Οι πόρτες του Υπουργείου παραμένουν ερμητικά κλειστές και κανένας αρμόδιος δεν συγκινείται» σημειώνεται στην ανακοίνωση.
«Λέμε στον πρωθυπουργό της χώρας που ζήτησε διάλογο χωρίς προκαταλήψεις και ιδεοληψίες ότι αυτή είναι η αλήθεια και υπεύθυνος δεν είναι ο κλάδος για την συνεχιζόμενη κατάσταση αλλά ο ίδιος ο υπουργός. Ο κλάδος μπροστά στην αδιαλλαξία και την αδιαφορία δεν έχει άλλο δρόμο παρά τη συνέχιση του αγώνα» καταλήγει η ανακοίνωση.
Ενδεχόμενο 48ωρης κυκλοφοριακής «παράλυσης»
Oρατός είναι ο κίνδυνος να μην κυκλοφορήσει κανένα μέσο μαζικής μεταφοράς την Τετάρτη και την Πέμπτη – ημέρες κατά τις οποίες έχουν εξαγγείλει απεργία οι ιδιοκτήτες ταξί.
Η γενική συνέλευση των εργαζομένων στα λεωφορεία θα κληθεί να αποφασίσει πρόταση για 24ωρη απεργία την Τετάρτη και την Παρασκευή. Ωστόσο, το Συνδικάτο ΟΑΣΑ προειδοποιεί ότι εάν στη λίστα της εφεδρείας υπάρχει έστω και ένας εργαζόμενος των αστικών συγκοινωνιών, τότε η κινητοποιήσεις θα λάβουν μορφή 48ωρης απεργίας την Τρίτη και την Τετάρτη.
Άρα, εάν οι συγκοινωνίες δεν πάρουν απαλλαγή από την εφεδρεία, οι εργαζόμενοι της ΟΣΥ (οδικές συγκοινωνίες) τηρήσουν την προειδοποίησή τους και οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ (Μετρό, Ηλεκτρικός, Τραμ) επαναλάβουν τις κινητοποιήσεις τους, τότε είναι ιδιαίτερα πιθανόν η Αθήνα να μην διαθέτει κανένα δημόσιας χρήσης μέσο μεταφοράς για 48 ώρες.