Για τους λάτρεις της τεχνολογίας και τους αθεράπευτους οπαδούς των social media, η αμερικανική αλυσίδα Kentucky Fried Chicken (KFC), δημιούργησε έναν «δικτυωμένο» δίσκο φαγητού για άνετο σερφάρισμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο λόγος για το Tray Typer, ένα υπέρλεπτο, εύκαμπτο πληκτρολόγιο υπό μορφή χαρτιού, πάχους μόλις τεσσάρων χιλιοστών, που τοποθετείται στη βάση του δίσκου, με ειδική υδροφοβική επικάλυψη για προστασία από λίπη και υγρά.
Το εύκαμπτο πληκτρολόγιο μπορεί να διπλωθεί σαν μια κόλλα χαρτί
Σύμφωνα με την εταιρεία, το πληκτρολόγιο δίσκου διαθέτει τεχνολογία Bluetooth, γεγονός που θα του επιτρέπει να συνδέεται με το smartphone του χρήστη. Η χρήση του Tray Typer θα μπορούσε να διευκολύνει τους πελάτες κατά την πληκτρολόγηση, χάρη στο μεγάλο μέγεθός του, προστατεύοντας παράλληλα τις συσκευές τους από λαδιές ή άλλα ατυχήματα κατά την ώρα του φαγητού. Το «κοινωνικό» χαρτί δίσκου στη συνέχεια μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά και ξανά, αρκεί να καθαριστεί και να φορτίσει.
Τεχνολογικός «άσος» για διαφημιστικούς σκοπούς
Ο δίσκος γρήγορου φαγητού του… αύριο διατέθηκε επί μία εβδομάδα στα νέα καταστήματα KFC στη Γερμανία, στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας.
Η εταιρεία Serviceplan μάλιστα, που είχε αναλάβει την καμπάνια, αναφέρει ότι το Tray Typer έκανε θραύση στους πελάτες οι οποίοι δεν σταμάτησαν να αναρτούν δημοσιεύσεις στα social media και φυσικά δεν παρέλειψαν να το πάρουν μαζί τους φεύγοντας.
Το «κοτοπουλένιο» πληκτρολόγιο της KFC με αφορμή την 30ετή επέτειο της εταιρείας στην Ιαπωνία
Δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία KFC βγάζει έναν τεχνολογικό «άσο» από το μανίκι της προς εντυπωσιασμό του κοινού. Τον Σεπτέμβριο του 2014, η KFC Ιαπωνίας είχε δημιουργήσει πληκτρολόγιο και mouse που θύμιζαν τηγανητό κοτόπουλο, και ένα USB που έμοιαζε με μπουτάκι κοτόπουλο στο πλαίσιο των εορτασμών της 30χρονης πορείας της εταιρείας στη χώρα.
Για την ώρα πάντως, η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει αν πρόκειται να παρουσιάσει το Tray Typer σε κάποια άλλη χώρα.