Ενα σακάκι με «φόδρα» από πλέγμα αλουμινίου ικανό να «φρενάρει» τη λειτουργία ηλεκτρονικών συσκευών οραματίστηκε ο σχεδιαστής Βίκτορ Γιόχανσον. Το τεχνολογικά… «στερημένο» σακάκι προέκυψε ως ιδέα στην προσπάθεια του Γιόχανσον να δημιουργήσει ένα ρούχο που να προσφέρει λίγη «ησυχία» σε πολυάσχολους επαγγελματίες των οποίων οι συσκευές δεν σταματούν να χτυπούν ούτε κατά τον ελεύθερο χρόνο τους.
Χάρη στο αλουμινένιο πλέγμα που ντύνει το εσωτερικό του, το σακάκι μπλοκάρει τις ραδιοσυχνότητες των ηλεκτρονικών συσκευών ενώ ένα τσιπάκι τεχνολογίας επικοινωνίας κοντινού πεδίου (NFC – Near Field Communication) «υπαγορεύει» π.χ. στο κινητό να τεθεί εκτός λειτουργίας, διατηρώντας έτσι το ενεργειακό του απόθεμα.
«Με τον τρόπο αυτόν, σε περίπτωση που κάποιο τηλεφώνημα μας «βγάλει από τα ρούχα μας» μπορούμε πολύ απλά να ρίξουμε το κινητό στην… τσέπη μας!» περιγράφει χαριτολογώντας ο σχεδιαστής.
Eνας «πύραυλος» για τη McLaren
Αν ήταν γυναίκα θα διέθετε πλούσιες καμπύλες, ατίθασο χαρακτήρα και πιπεράτη διάθεση: ο λόγος για το εκρηκτικό P1, τον διάδοχο του θρυλικού F1 και νέο μοντέλο της McLaren.
Αν ήταν γυναίκα θα διέθετε πλούσιες καμπύλες, ατίθασο χαρακτήρα και πιπεράτη διάθεση: ο λόγος για το εκρηκτικό P1, τον διάδοχο του θρυλικού F1 και νέο μοντέλο της McLaren.
Ο πορτοκαλί «πύραυλος» κάνει το ντεμπούτο του αυτές τις μέρες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού (29/09-14/10) ενώ η κυκλοφορία του έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του 2013.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του διευθύνοντος συμβούλου της βρετανικής εταιρείας Αντονι Σέριφ, πρόκειται για «τη μεγαλύτερη οδηγική πρόκληση στον κόσμο».
«Στόχος μας δεν είναι το P1 να αποτελέσει το ταχύτερο αυτοκίνητο σε απόλυτες ταχύτητες, αλλά το αποδοτικότερο αυτοκίνητο ταχύτητας μαζικής παραγωγής για τον δρόμο. Θα είναι το πιο εντυπωσιακό, «προικισμένο», τεχνολογικά προηγμένο και δυναμικό υπεραυτοκίνητο που έχει φτιαχτεί ποτέ» εξηγεί με ενθουσιασμό.
Ελικοπτεράκι σε ρόλο… ναυαγοσώστη
Μπορεί στον υπόλοιπο κόσμο η καλοκαιρινή σεζόν να έχει φτάσει στο τέλος της, όμως στην Αυστραλία δεν έχει καν ξεκινήσει. Με το βλέμμα στραμμένο στον κίνδυνο των καρχαριών, οι Αρχές σκέφτονται τώρα να επιστρατεύσουν ένα σμήνος από τηλεκατευθυνόμενα ρομποτικά ελικοπτεράκια εξοπλισμένα με κάμερες για το «όργωμα» των ακτών.
Μπορεί στον υπόλοιπο κόσμο η καλοκαιρινή σεζόν να έχει φτάσει στο τέλος της, όμως στην Αυστραλία δεν έχει καν ξεκινήσει. Με το βλέμμα στραμμένο στον κίνδυνο των καρχαριών, οι Αρχές σκέφτονται τώρα να επιστρατεύσουν ένα σμήνος από τηλεκατευθυνόμενα ρομποτικά ελικοπτεράκια εξοπλισμένα με κάμερες για το «όργωμα» των ακτών.
Οι υπεύθυνοι του οργανισμού Surf Life Saving Queensland, στην πολιτεία Κουίνσλαντ, επέλεξαν συγκεκριμένα ελικοπτεράκια τύπου Aerobot Ring Drone τα οποία σε ρόλο ιπτάμενων «ματιών» θα καταγράφουν την ύπαρξη καρχαριών ή ατόμων που κινδυνεύουν στα ανοιχτά.
Επιπλέον, θα είναι εξοπλισμένα με ηχεία ώστε να μπορούν να μεταδώσουν προειδοποιητικά μηνύματα στους λουομένους σε περίπτωση κινδύνου.
Δεν αποκλείεται λοιπόν στη νέα hi-tech γενιά της γνωστής σειράς «Baywatch» οι χυμώδεις γυναικείες φιγούρες να αντικατασταθούν από ιπτάμενους ρομποτικούς ναυαγοσώστες.
Εικονικό σουπερμάρκετ εν όψει
Ψώνια από την άνεση του καναπέ μας μάς υπόσχεται η νέα δοκιμαστική καταναλωτική πλατφόρμα που δημιούργησαν η αλυσίδα σουπερμάρκετ Tesco και η εταιρεία Keytree.
Ψώνια από την άνεση του καναπέ μας μάς υπόσχεται η νέα δοκιμαστική καταναλωτική πλατφόρμα που δημιούργησαν η αλυσίδα σουπερμάρκετ Tesco και η εταιρεία Keytree.
Πρόκειται για το Store Trek, ένα εικονικό σουπερμάρκετ το οποίο επιτρέπει στον πελάτη να περιηγείται στους διαδρόμους του και να κάνει τις επιλογές του με τη βοήθεια του αισθητήρα Kinect του Xbox 360 της Microsoft.
«Χρησιμοποιήσαμε τον Kinect για να χαρίσουμε έναν διαδραστικό χαρακτήρα στο όλο εγχείρημα, μετατρέποντας την τηλεόραση του χρήστη σε ένα εικονικό σουπερμάρκετ» τονίζει ο επικεφαλής καινοτομίας Γουίλ Πάουελ.
«Πιστεύω ότι με την πάροδο του χρόνου κάτι τέτοιο θα φαντάζει ολοένα και πιο εφικτό με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών – άλλωστε αυτό περιμένουν πλέον οι καταναλωτές» προσθέτει.
Οι υπεύθυνοι των δύο εταιρειών ωστόσο υπογραμμίζουν ότι η ενδιαφέρουσα προσέγγιση η οποία παραπέμπει σε μια εκσυγχρονισμένη έννοια του shopping therapy βρίσκεται ακόμα σε πολύ πρώιμο στάδιο και χρειάζεται ακόμα αρκετή δουλειά ως την τελειοποίησή της.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ