Για σκάνδαλο που συντελείται στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά έκανε λόγο κατά την επίσκεψή του εκεί την Δευτέρα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Αλ. Τσίπρας, επιρρίπτοντας ευθύνες στους κκ. Ευ. Βενιζέλο και Γ. Παπακωνσταντίνου, με τις ιδιότητες τους ως υπουργών Αμυνας και Οικονομικών κατά την περίοδο σύναψης της σύμβασης για την ναυπήγηση έξι υποβρυχίων.
Οπως σημείωσε, από το 2010 που υπογράφηκε η σύμβαση, έχουν ξοδευτεί 2,5 δισ. ευρώ προκειμένου να ναυπηγηθούν έξι υπερσύγχρονα υποβρύχια και έχει παραληφθεί μόνον το ένα εξ αυτών.
Υπό το πρσίμα αυτό, ο κ. Τσίπρας ζήτησε από την κυβέρνηση την καταγγελία της συγκεκριμένης σύμβασης και την διεκδίκηση αποζημίωσης από την εταιρεία Abu Dhabi Mar.
Αναλυτικά στις δηλώσεις του ο κ. Τσίπρας σημείωσε:
«Στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά συντελείται ένα έγκλημα εις βάρος του Έλληνα φορολογούμενου και των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας. Ο Έλληνας φορολογούμενος έχει δώσει 2,5 δις ευρώ προκειμένου να κατασκευαστούν και να ναυπηγηθούν έξι υπερσύγχρονα υποβρύχια και έχουμε παραλάβει μόνο το ένα. Αυτή τη στιγμή τέσσερα υπερσύγχρονα, πληρωμένα και σχεδόν ετοιμοπαράδοτα υποβρύχια αφήνονται να σαπίζουν στις εγκαταστάσεις των Ναυπηγείων, διότι ο ιδιοκτήτης ο κ. Σάφα κρατάει ενέχυρο τα τέσσερα υποβρύχια και όμηρους τους απλήρωτους εδώ και πολύ καιρό εργαζόμενους των Ναυπηγείων. Αλλά και τα ίδια τα Ναυπηγεία τα κρατά ενέχυρο.
Εδώ λοιπόν βρισκόμαστε μπροστά σ΄ ένα τεράστιο πολιτικό, οικονομικό, εξοπλιστικό σκάνδαλο εις βάρος του ελληνικού δημοσίου. Η σύμβαση του 2010, που έχει την σφραγίδα του κ. Βενιζέλου και του κ. Παπακωνσταντίνου, είναι μεγαλύτερο σκάνδαλο ακόμα και από την αρχική ναυπηγική σύμβαση που έχει τν σφραγίδα του κ. Τσοχατζόπουλου.
Το ελληνικό Δημόσιο οφείλει άμεσα να καταγγείλει την σύμβαση και να ασκήσει όλα τα ένδικα μέσα προκειμένου να διεκδικήσει με αγωγή αποζημίωση από την ABU DHABI MAR του κ. Σάφα. Ταυτόχρονα οφείλει να ανακτήσει το δημόσιο έλεγχο των Ναυπηγείων του Σκαραμαγκά προκειμένου να αποπερατωθούν άμεσα τα υποβρύχια, να ναυπηγηθούν, να δοθούν προς χρήση στο Πολεμικό Ναυτικό αλλά και να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας, διότι τα Ναυπηγεία αυτά, με την τεχνογνωσία και την τεχνολογία που έχουν, μπορούν να είναι μοχλός ανάπτυξης για τη χώρα.
Βεβαίως ταυτόχρονα οφείλουμε να κάνουμε κι όλες εκείνες τις απαραίτητες κινήσεις νομικής υποστήριξης, προεργασίας αλλά και διεκδίκησης στην Ε.Ε. προκειμένου να ανακληθούν οι περιορισμοί που αφορούν στην κρατική ενίσχυση των Ναυπηγείων.
Σε μια περίοδο φτώχειας, λεηλασίας, αποεπένδυσης, ύφεσης που περνάει η χώρα μας είναι έγκλημα να δίνουμε δισεκατομμύρια στους απατεώνες ψευτοεπενδυτές και να αφήνουμε να ρημάζουν τα ελληνικά Ναυπηγεία. Η Ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία μπορεί και πρέπει να γίνει μοχλός για την παραγωγική ανασυγκρότηση και την ανάπτυξη της πατρίδας μας, Και οι εργαζόμενοι εδώ δεν μπορεί να πετιούνται στο δρόμο, διότι έχουν τεράστια εμπειρία, τεράστια γνώση και πρέπει να αποτελέσουν τον βασικό πυρήνα της επανεκκίνησης των Ναυπηγείων.
Τέλος, ας το γνωρίζουν καλά οι μνημονιακές κυβερνήσεις, πολύ σύντομα θα κληθούν να λογοδοτήσουν στον ελληνικό λαό για το έγκλημα που διέπραξαν εις βάρος του ελληνικού δημοσίου σε ό,τι έχει να κάνει με τα Ναυπηγεία του Σκαραμαγκά και συνολικά όμως με τη Ναυπηγοεπισκευαστική Βιομηχανία».