«Ντρέπομαι που αναπνέω τον ίδιο αέρα και πατώ στα ίδια χώματα με τον κ. Καστανίδη».
Γράφει λοιπόν ο άγιος πατέρας: «Επεκτείνεται η προστασία του νόμου και σε ομάδες ή πρόσωπα που δεν προσδιορίζονται μόνο με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή τους αλλά και τον γενετήσιο σεξουαλικό τους προσανατολισμό». Και συμπληρώνει: «Τίθεται λοιπόν το μέγιστο ερώτημα: Υπάρχουν πολλών ειδών γενετήσιοι σεξουαλικοί προσανατολισμοί ώστε μια συγκροτημένη πολιτεία να παρίσταται ανάγκη θεσμικά να προστατεύσει αυτούς τους ποικίλους γενετήσιους σεξουαλικούς προσανατολισμούς;».
Σαν πολύ δεν ασχολείται με τους γκέι ο Μητροπολίτης Πειραιώς; Δεν είναι η πρώτη φορά που τους επιτίθεται. Ο κ. Σεραφείμ υποστηρίζει ότι οι αποκλίσεις από τη νόρμα είναι όλες το ίδιο, δηλαδή βάζει στην ίδια θεματική τη νεκροφιλία, την παιδοφιλία και την ομοφυλοφιλία. Το πρόβλημά μας όμως δεν είναι αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι ο μητροπολίτης δεν κρίνει το νομοσχέδιο με την επάρκεια που του δίνουν οι νομικές γνώσεις του. Ο νόμος Καστανίδη προστατεύει τους ανθρώπους από το κράξιμο, από την αδικία, την περιθωριοποίηση. Προστατεύει ανθρώπους που, ενώ είναι καλοί στη δουλειά τους, υπόκεινται σε προσβολές και διακρίσεις. Προστατεύει ανθρώπους που γεννήθηκαν άνδρες και διατηρώντας τον ανδρισμό τους επιλέγουν ερωτικά ψευδώνυμα όπως Ρίτα, Λέλα και Μπέμπα Μπλανς.
Ο νόμος δεν κρίνει την επιλογή, κρίνει τον όχλο που κρυφοκοιτάζει στις ξένες κρεβατοκάμαρες. Πέρα από το πρόβλημα του Μητροπολίτη Πειραιώς να κατανοήσει το πνεύμα του νόμου, τίθεται ένα γενικότερο ερώτημα. Αραγε η στάση του κ. Σεραφείμ είναι στάση που προκύπτει από τη χριστιανική διδασκαλία; Οι επιθέσεις του μητροπολίτη σε κάθε κατεύθυνση μας κάνουν να αναρωτιόμαστε. Καταφέρθηκε εναντίον των εβραίων, εναντίον του Στίβεν Χόκινς.
Η επίθεση του κ. Σεραφείμ εναντίον του κ. Καστανίδη ολοκληρώνεται ως εξής: «Ωστε λοιπόν υπάρχει και άλλος σεξουαλικός προσανατολισμός στο ανθρώπινο γένος που πρέπει να τον περιβάλλει με νομικό κύρος η κυβέρνηση του ΠαΣοΚ; Και διερωτώμεθα: Εχει τέτοια εξουσιοδότηση από το εκλογικό σώμα;». Ας παραλλάξουμε τα ρηθέντα: «Ωστε υπάρχει και η διδασκαλία του μίσους με το ηθικό κύρος της Εκκλησίας; Και διερωτώμεθα: Εχει εξουσιοδότηση ο μητροπολίτης από το ποίμνιό του να μιλάει ταπεινωτικά για τόσο κόσμο;».