Μία πολλά υποσχόμενη ψηφιακή εφαρμογή, η οποία αναπτύχθηκε στην Ελλάδα, το Qrator, φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας μέσα από το κινητό μας.
H νέα, ψηφιακή εφαρμογή δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να μεταφορτώνει φωτογραφίες -μεμονωμένα ή και σε ομάδες- να αναρτά, να ηχογραφεί ή και να αναγνωρίζει μουσικά κομμάτια, αλλά κυρίως, να δημιουργεί ψηφιακά «μπουκέτα» εμπειριών, διατηρώντας, όμως, παράλληλα, «όλα τα χαρακτηριστικά ενός mobile κοινωνικού δικτύου», όπως σημειώνει και η ομάδα του.
Δηλαδή, μπορεί κανείς να «ακολουθεί» ανθρώπους (όπως γίνεται σε άλλα κοινωνικά δίκτυα), αλλά και τοποθεσίες, όπως νησιά, εστιατόρια, μπαρ και χώρους συνάθροισης κτλ. Η δεύτερη ιδιότητα παρέχει ένα σημαντικό εργαλείο, με πολλαπλασιαστική ισχύ, για τον τουρισμό.
Ειδικότερα, οι εμπειρίες που αναρτώνται στο Qrator συνδυάζουν μέσα από μία ψηφιακή πλατφόρμα όλα αυτά, τα οποία συνήθως «μοιράζονται» οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων˙φωτογραφίες και φωτογραφικά άλμπουμ, μουσική, τοποθεσία, σχόλια.
Έτσι, το Qrator λειτουργεί με διαδραστικούς πίνακες ψηφιακού περιεχομένου, ο καθένας εκ των οποίων συνθέτει μια «εμπειρία». Κάθε «εμπειρία» διαθέτει τη δική της σελίδα στο Διαδίκτυο, ώστε οι χρήστες να μπορούν να τη μοιραστούν και στα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter. {{{ moto }}}
Οι «εμπειρίες» των χρηστών του Qrator καταχωρούνται αυτομάτως ανά τοποθεσία και κάθε μία αποκτά τη δική της σελίδα. Έτσι, οι χρήστες μπορούν να ακολουθούν κάθε τοποθεσία, μέσω της λειτουργίας “Follow places”, παρακολουθώντας, κατ’ αυτόν τον τρόπο, όλες τις αναρτήσεις των χρηστών του δικτύου με τη συγκεκριμένη γεωγραφική αναφορά.
«Οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν, για παράδειγμα, να μεταφέρουν τις εμπειρίες τους από ένα ταξίδι, από την έξοδό τους σε ένα εστιατόριο ή από ένα ξενοδοχείο στο οποίο έμειναν, από μέρη που επισκέπτονται, από εκδηλώσεις που παρακολουθούν, όπως συναυλίες ή άλλα event, αλλά και από στιγμές της καθημερινότητας», σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Το Qrator, όπως αναφέρεται, «απευθύνεται σε ανθρώπους με ποικίλα ενδιαφέροντα, όπως η μόδα, η μουσική, η τέχνη, το φαγητό, τα ταξίδια, το ντιζάιν, κ.α. και προσκαλεί τους χρήστες να μοιραστούν τις εμπειρίες της καθημερινότητάς τους, συλλέγοντας φωτογραφίες ή και μουσική από τα μέρη στα οποία βρίσκονται».
Το Qrator «ανέβηκε» προ ημερών στο App Store, προς στιγμήν διατίθεται μόνο για iPhone, όμως είναι στα σχέδια της ομάδας του να επεκταθεί και για χρήση σε συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android.
Ο επικεφαλής της ομάδας, κ. Νικόλας Ιωαννίδης, ο οποίος έχει σπουδές στη ρομποτική, όμως σήμερα είναι επιχειρηματίας στο χώρο του τουρισμού και της εστίασης, θεωρεί ως μεγάλη πρόκληση και ευκαιρία το πώς ο συγκεκριμένος κλάδος μπορεί να αξιοποιήσει την συγκεκριμένη τεχνολογία.
«Το Qrator προσφέρει τα εργαλεία στους χρήστες του ώστε να πουν καθημερινές ιστορίες, οπτικοποιώντας τις εμπειρίες τους, όπου αυτοί κι αν βρίσκονται. Επιπλέον, φιλοδοξεί να γίνει ένα μέσο ανάπτυξης για όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό, την εστίαση, την ψυχαγωγία, καθώς και να προσφέρει τη δυνατότητα σε ταξιδιωτικούς προορισμούς να αναδειχθούν μέσα από εξειδικευμένες υπηρεσίες της ψηφιακής εφαρμογής» δήλωσε.
Το Qrator ενσωματώνει γνωστά API (facebook, twitter, foursquare, iTunes) ενώ διαθέτει υπηρεσία αναγνώρισης μουσικής με την άδεια της Gracenote.
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη στο AppStore. Μπορείτε να την κατεβάσετε δωρεάν από εδώ.