Δραματική ήταν η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης τον Μάιο που αποδεικνύεται ένας από τους χειρότερους διαφημιστικά μήνες από την έναρξη της οικονομικής κρίσης. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services η συνολική διαφημιστική δαπάνη κατέγραψε μείωση της τάξεως του 35,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρυσι ήταν μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για τη διαφήμιση. Τις μεγαλύτερες απώλειες καταγράφουν τα περιοδικά που είδαν τα διαφημιστικά τους έσοδα να μειώνονται κατά 43,6% και ακολουθούν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί (-42,7%), οι εφημερίδες (-41,8%) και οι τηλεοπτικοί σταθμοί (-22%).