Το 2005 ο άγνωστος τότε Μαρκ Ζάκερμπεργκ ζήτησε από τον γκραφίτι καλλιτέχνη Ντέιβιντ Τσόι να διακοσμήσει τους άδειους τοίχους των γραφείων του Facebook στο Πάλο Άλτο της Καλιφόρνιας. Ο Τσόι, ένας αμερικανός κορεατικής καταγωγής είχε γίνει γνωστός από τα πολύχρωμα γκραφίτι με τα οποία αναμόρφωνε γωνιές του Λος Άντζελες και είχε τραβήξει την προσοχή του τότε προέδρου της εταιρείας Σον Πάρκερ. Η συμφωνία στην οποία κατέληξαν με τον Πάρκερ ήταν ότι ο Τσόι θα φιλοτεχνούσε τα γκραφίτι και ως αμοιβή του θα έπαιρνε κάποιες μετοχές της νεοσύστατης τότε εταιρείας.

Σήμερα, μετά την είσοδο του Facebook στο χρηματιστήριο, υπολογίζεται ότι η αξία των μετοχών αυτών ξεπερνάει τα 200 εκατ. δολάρια, γεγονός που κάνει τα γκραφίτι στα γραφεία της εταιρείας μια από τις πλέον κερδοφόρες επενδύσεις όλων των εποχών και τον Τσόι έναν από τους πλέον περιζήτητους ζωγράφους στους χώρους της σύγχρονης τέχνης. Αξίζει να σημειωθεί ότι την εποχή που ζωγράφιζε στους τοίχους του Facebook θεωρούσε ότι η εταιρεία δεν είχε και πολλές ελπίδες να σταθεί στα πόδια της, ενώ το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο το θεωρούσε «κουτό και χωρίς νόημα». Ευτυχώς για εκείνον έκανε λάθος.

Τα έργα του αποπνέουν μια φρενήρη ατμόσφαιρα. Θυμίζουν ενσταντανέ από έναν κόσμο όπου κυριαρχούν τα έντονα χρώματα, η αποσύνθεση και ο πόθος. Ο ίδιος επαναλαμβάνει πολύ συχνά ότι δεν πρόκειται ποτέ να εγκαταλείψει το γκραφίτι. «Θεωρούσα ανέκαθεν ότι το γκραφίτι είναι καταστροφικό, αναρχικό, πολιτικό, πνευματικό και κυρίως διασκεδαστικό. Μου αρέσει να τριγυρνάω τα βράδια και να φλερτάρω με τους δρόμους. Δεν μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ αν δεν έχετε κλέψει ένα μαύρο σπρέι και δεν έχετε αφήσει τη σφραγίδα σας πάνω σε κάποιον τοίχο», τονίζει.