Το fund Quintessential Capital Management (QCM) με νέα ανακοίνωση που απαντά στην σημείο προς σημείο ανάλυση του ελληνικού ομίλου για τα έξι επίμαχα σημεία της δραστηριότητας του, εμμένει στα ευρήματά του για την Folli Follie, ενώ σε ανακοίνωσή του εχθές Κυρική ο ο CEO του FF Group, Γ. Κουτσολιούτσος κάνει λόγο για επίθεση στην ελληνική εταιρεία από κερδοσκόπους και προσφεύγει στη Δικαιοσύνη κατά του αμερικανικού Fund.
Να σημειωθεί ότι σήμερα θα υπάρξει και συνάντηση με τον Γ. Κουτσολιούτσο όπως ο ίδιος γνωστοποίησε στη χθεσινή του δήλωση.
Στο μεταξύ πρόσθετο έλεγχο στη Folli Follie ανακοίνωσε σήμερα Δευτέρα η επιτροπή Κεφαλαιαγοράς στη σκιά των καταγγελιών της QCM για την εταιρεία.
Οι ενέργειες στις οποίες προβαίνει:
1. Θα ζητήσει από την εισηγμένη εταιρεία, να προβεί σε πρόσθετο ανεξάρτητο έλεγχο στοιχείων των ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεών της για την χρήση 2017, από αναγνωρισμένη διεθνή ελεγκτική εταιρεία, δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος της δραστηριότητας της FFG προέρχεται εκτός Ελλάδος. Ως προς τον ανεξάρτητο έλεγχο θα τεθεί σαφές χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης, για τα δε αποτελέσματά του, θα υπάρξει ανακοίνωση στο επενδυτικό κοινό.
2. Έχει ζητήσει από την Επιτροπή Λογιστικής Τυποποίησης και Ελέγχων, ως αρμόδιας Αρχής για τον έλεγχο των Ορκωτών Ελεγκτών-Λογιστών, να προβεί σε κατά προτεραιότητα ποιοτικό έλεγχο της εργασίας του ορκωτού ελεγκτή-λογιστή της FFG επί των οικονομικών της καταστάσεων, για την οικονομική χρήση 2017.
3. Θα ζητήσει από το επενδυτικό κεφάλαιο Quintessential Capital Management να προβεί σε αναλυτική επεξήγηση των επιχειρημάτων που παραθέτει στην ως άνω έκθεση, προσκομίζοντας τα σχετικά στοιχεία.
4. Όπως κατά πάγια πρακτική πράττει σε περιπτώσεις σημαντικής διακύμανσης κινητών αξιών εκδοτών, έχει ήδη ξεκινήσει διερεύνηση των συναλλαγών της μετοχής της FFG, περιλαμβανομένων και των ανοιχτών πωλήσεων επ’ αυτής, από την Παρασκευή 4/5/2018.
Αναλυτικά η νέα ανακοίνωση του QCM
1. «Το δίκτυο των σημείων πωλήσεων (Points of Sales – POS) εμφανίζεται σημαντικά μικρότερο από το αναμενόμενο».
Το QCM εξηγεί πως η εκτίμησή του για τα καταστήματα που φέρουν την επωνυμία FF, προκύπτει από την ανάλυση των στοιχείων που παραχωρεί η ίδια η FF στην ιστοσελίδα της.
Στην υπηρεσία εντοπισμού καταστημάτων της Folli Follie που εμφανίζει τα καταστήματα σε λειτουργία, περιλαμβάνονται 587 καταστήματα σε σχέση με τα 630 σημεία πώλησης που ισχυρίζεται ότι διαθέτει ο όμιλος. Από τα 587 καταχωρημένα σημεία πώλησης, η QCM επιβεβαίωσε μόλις τα 289 ως «ανοιχτά». Συνολικά 165 εξ αυτών, εμφανίστηκαν ως κλειστά ή ως διπλή καταχώριση. Το fund υποψιάζεται πως τα 92 σημεία έχουν κλείσει, ενώ χαρακτηρίζει «ασαφή» την κατάσταση των υπόλοιπων.
Για την Κίνα, ειδικότερα, το fund αναφέρει πως καταχώρισε ένα σημείο πώλησης ως «κλειστό», μόνο αφότου έλαβε προφορική επιβεβαίωση από άτομο που απάντησε στο τηλέφωνο. Υπήρχαν περιπτώσεις όπου το τηλέφωνο είχε αποσυνδεθεί και το σημείο πώλησης καταχωρήθηκε ως «πιθανώς κλειστό».
«Συνεπώς, βασισμένοι στα στοιχεία που παρέχει η FF στην ιστοσελίδα της, διατηρούμε την άποψή μας πως το δίκτυο με την επωνυμία FF είναι σημαντικά μικρότερο από αυτό που ισχυρίζεται η FF», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
2. «Επιτόπιοι έλεγχοιΤα καταστήματα σε Madison και Soho έχουν αναβαθμιστεί κάτω από το νέο store concept του FF Brand και έχουν μεταφερθεί στο Νέο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου, εξηγεί η διοίκηση. «H QCM σκοπίμως παραλείπει να το γεγονός αυτό».
Το QCM σχολιάζει πως η FF φαίνεται να χρησιμοποιεί τους όρους «αναβαθμιστεί» και «μεταφερθεί» ως ευφημισμούς για το «κλείσει». «Έχουμε παραχωρήσει αδιάψευστα στοιχεία από φωτογραφίες πως αυτές οι δύο τοποθεσίες είναι κλειστές, ενώ από ό,τι ξέρουμε οι επενδυτές της FF δεν ενημερώθηκαν ποτέ για αυτό», σημειώνει το fund. Το QCM αμφισβητεί τη φύση της «αναβάθμισης» που επικαλείται η FF, σημειώνοντας πως το σημείο πώλησης στο υπόγειο ενός εμπορικού κέντρου δεν έχει καμία σχέση με το πρεστίζ (και τον αναμενόμενο όγκο πωλήσεων) μιας φανταχτερής τοποθεσίας στην Λεωφόρο Madison ή στο Soho.
3. «Διαδικτυακή παρουσία
Σε ό,τι αφορά την ανάλυση της διαδικτυακής της παρουσίας, η σύγκριση που έγινε μεταξύ της Folli Follie και των ανταγωνιστών της είναι παραπλανητική καθώς εστιάζει στο Instagram και στο Facebook τα οποία δεν χρησιμοποιούνται στην Κίνα διότι έχουν απαγορευτεί. Το αποτύπωμά μας στα social media θα έπρεπε αντ’ αυτού να μετρηθεί με βάση τον αριθμό των «followers» μας στο κινεζικό κοινωνικό δίκτυο Weibo».
Το QCM επισημαίνει ότι οι followers στην ιστοσελίδα Weibo δεν έχουν μεγάλη σημασία από τη στιγμή που το ποσοστό μετατροπής (από followers σε buyers) είναι πολύ χαμηλό. Η FF ανακοίνωσε σε τηλεδιάσκεψη το περασμένο έτος πως η δραστηριότητα στο διαδίκτυο ήταν χαμηλότερη από 10%. Τα Facebook και Instagram είναι πράγματι απαγορευμένα στην Κίνα (όχι στην υπόλοιπη Ασία). Πολλοί εύποροι ή καταρτισμένοι Κινέζοι εξακολουθούν να χρησιμοποιούν Facebook ή Instagram παρακάμπτοντας την απαγόρευση μέσω συστήματος VPN.
4. «Χρηματοοικονομική ανάλυση»
Σύμφωνα με το fund, η FF με την ανακοίνωσή της ουσιαστικά επιβεβαιώνει το εξόφθαλμο πρόβλημα με τις ταμειακές ροές που αναφέρει στην έκθεσή του και προχωρά σε περαιτέρω παρατηρήσεις:
-το γεγονός ότι το κεφάλαιο κίνησης «βαίνει μειούμενο ως ποσοστό των πωλήσεων», δεν έχει προφανώς σχέση με ένα πλαίσιο στο οποίο η αυθεντικότητα αυτών πωλήσεων τίθεται υπό αμφισβήτηση.
-η απάντηση της FF ξεκάθαρα υπογραμμίζει το γεγονός ότι το κεφάλαιο κίνησης αυξάνεται κατά συνέπεια σε απόλυτη αξία. Κατά την άποψή μας, η εταιρεία ποτέ δεν έδωσε μια ικανοποιητική εξήγηση γιατί συμβαίνει αυτό.
-στη σημείο 1, η εταιρεία παραδέχεται ότι έχει κλείσει 47 καταστήματα (από 634 σε 587). Δυσκολευόμαστε να καταλάβουμε πως το κλείσιμο καταστημάτων θα οδηγούσε σε αύξηση αντί για μείωση των εισπράξεων και των αποθεμάτων. Αυτό αντιβαίνει στην κοινή λογική.
-«το ότι εστιάζουμε στρατηγικά στην ανάπτυξη omni-channels είναι κάτι που θα αλλάξει το τρέχον επιχειρηματικό μοντέλο και θα βελτιώσει τις ελεύθερες ταμειακές ροές». Στο σημείο αυτό το QCM σχολιάζει πως οποιοσδήποτε είναι εξοικειωμένος με τις τριμηνιαίες τηλεδιασκέψεις της Folli Follie θα επιβεβαιώσει ότι η FF υπόσχεται μια επερχόμενη βελτίωση των ταμειακών ροών εδώ και χρόνια, αναβάλλοντας το πάντα για το επόμενο τρίμηνο.
-Για λόγους διαφάνειας, αναφέρουμε ότι λίγοι αναγνώστες έχουν προσέξει ότι η FF έχει μεγάλη μετοχική συμμετοχή στην Du Fry. Συμφωνούμε πως αυτή η επένδυση μπορεί να ρευστοποιηθεί από την FF για να βελτιώσει προσωρινά τη θέση ρευστότητάς της.
5. «Κινεζικές θυγατρικές.
Το Quintessential Capital Management «ισχυρίζεται λαθεμένα στην έκθεσή του πως η FF Group ισχυρίζεται ότι πωλήσεις ύψους 1 δισ. δολ. προέρχονται από την Ασία, εκ των οποίων η Κίνα «υποτίθεται» ότι κατέχει τη μερίδα του λέοντος». «Αυτός ο ισχυρισμός είναι τόσο λαθεμένος, όσο και παραπλανητικός»
Η εταιρεία θεωρεί πως κάναμε λάθος στις εξής τρεις υποθέσεις:
α. πωλήσεις ύψους 1 δισ. δολαρίων προέρχονται από την Ασία. Αυτό είναι γεγονός. Η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC) είναι η Ασία.
β. Η Κίνα αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μέρος της Ασίας: σύμφωνα με τα νούμερα της FF, 240 από τα 367 σημεία πώλησης είναι στην Κίνα (70%). Θα έπρεπε να υπάρχει συσχετισμός ανάμεσα στα σημεία πώλησης και τις πωλήσεις. Πολύ βολικά, η FF δεν αναλύει τα έσοδα ανά χώρα συνεπώς αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για έναν παρατηρητή να κάνει μια εκτίμηση.
γ. Οι δύο θυγατρικές που αναφέραμε θα έπρεπε να περιλαμβάνουν τις περισσότερες (ή όλες) δραστηριότητες της Folli Follie στην κινεζική ενδοχώρα αφού η εταιρεία δεν ανέφερε κάποια άλλη θυγατρική στην ενδοχώρα πέραν αυτών που αναφέραμε εμείς. Η έρευνά μας σε επίσημα κινεζικά στοιχεία επιβεβαίωσε το γεγονός αυτό σε δύο ανεξάρτητους ελέγχους. Εάν υπάρχουν κι άλλες θυγατρικές, η FF θα πρέπει να σκεφτεί να αποκαλύψει τα ονόματά τους μαζί με τα αντίστοιχα μεγέθη τους και να εξηγήσει γιατί δεν δημοσιεύτηκαν νωρίτερα.
6. «Επιφυλάξεις σχετικά με τους ελεγκτές
Η Ecovis είναι παγκόσμια ηγέτιδα ελεγκτική εταιρεία με περισσότερα από 6.500 στελέχη που δραστηριοποιείται σε πάνω από 70 χώρες. Κατατάσσεται 18η μεταξύ των παγκόσμιων ελεγκτικών εταιρειών με σημαντική γεωγραφική κάλυψη και ουσιώδη σχέδια επέκτασης».
Το QCM σημειώνει καταρχάς ότι η Ecovis κατατάσσεται 21η και όχι 18η και προσθέτει ότι «αφήνουμε στην κρίση των μετόχων και κυρίως των ομολογιούχων το αν η θέση 21 ακούγεται καθησυχαστική για την ελεγκτική εταιρεία μιας εισηγμένης. Σύμφωνα με την έρευνα της QCM από το Bloomberg, η FF είναι μόνη εισηγμένη εταιρεία που ελέγχεται από την Ecovis. Επίσης, το fund σημειώνει ότι η FF δεν αναφέρεται καθόλου στη μεγαλύτερη ανησυχία του ως προς τον έλεγχο που είναι η εξής: η οντότητα που ελέγχει τους λογαριασμούς της FF Group Sourcing Limited, δεν είναι η Ecovis αλλά η Chung and Partners –μια αμφιλεγόμενη εταιρεία δύο εταίρων που ειδικοί θεωρούν ανεπαρκή να διενεργήσει έλεγχο αυτής της κλίμακας.
7. Ταμειακά διαθέσιμα
Η FF έχει καθαρά έσοδα από τόκους από ταμειακά υπόλοιπα 329 εκατ. ευρώ. Το επιτόκιο που προκύπτει είναι μόλις 0,07%. Σύμφωνα με το fund, το νούμερο αυτό χρειάζεται διευκρινίσεις από την εταιρεία.
Στην τελευταία τηλεδιάσκεψη της περασμένης εβδομάδας, η FF απάντησε σε ερώτηση αναλυτή για την τοποθεσία ταμειακών διαθεσίμων που ρωτούσε εάν αυτά διακρατούνται σε Ευρώπη ή Ασία. Η FF απάντησε ασαφώς «σε Ευρώπη και Ασία». Μια γρήγορη ματιά στον ισολογισμό της Ff Group Sourcing Limited θα δείξει ότι τα 217 εκατ. ευρώ της ρευστότητας (66%) διακρατούνται στην Ασία, όπως φαίνεται από το ισολογισμό της FF Sourcing Limited, τη θυγατρική της FF στην Ασία.
Το QCM καταλήγει:
Κατανοούμε ότι η FF ετοιμάζεται να δημοσιεύσει τη δική της λίστα εγγράφων. Εάν υπάρχουν διαφορές, αναμένουμε από την FF να εξηγήσει πλήρως γιατί δημοσίευαν ανακριβείς πληροφορίες για τις τοποθεσίες των καταστημάτων τους για χρόνια.
Η δήλωση του Γ. Κουτσολιούτσου, CEO FF Group
«Με μεγάλη αγανάκτηση και θυμό αναφέρομαι στα γεγονότα που έχουν προκύψει τα τελευταία εικοσιτετράωρα, ως αποτέλεσμα της άδικης επίθεσης που δέχεται το brand FOLLI FOLLIE και κατ’ επέκταση ο Όμιλος FF Group από ομάδα κερδοσκόπων, οι οποίοι βάσει οργανωμένου σχεδίου επέφεραν πλήγμα και ζημία στον Όμιλο και στους μετόχους του, αποκομίζοντας τεράστια οικονομικά οφέλη. Με την παρούσα δήλωσή μου, θα ήθελα να διαβεβαιώσω τους μετόχους, τις αρμόδιες εποπτικές αρχές, τις συνεργαζόμενες τράπεζες και τους εργαζομένους του Ομίλου μας, ότι θα λάβω αμέσως όλα τα αναγκαία μέτρα για την αποκατάσταση της αλήθειας και της εμπιστοσύνης προς την εταιρεία που μετρά 35 χρόνια επιτυχημένης πορείας. Το όραμα μας για τον Όμιλο FF Group θα παραμείνει δυνατό και δεν θα επιτρέψω να κλονιστεί περαιτέρω με τις κερδοσκοπικές προθέσεις μιας ομάδας που έχει ως φιλοσοφία να σορτάρει μετοχές και να επιχειρεί να καταστρέψει τους κόπους μιας ολόκληρης ζωής πολλών χιλιάδων ανθρώπων που εργάζονται, στηρίζουν και εμπιστεύονται τον Όμιλό μας.
Στο πλαίσιο αυτό, δεσμεύομαι
1) να ενημερωθούν πλήρως εντός της αυριανής ημέρας σε ήδη προγραμματισμένη συνάντηση οι εποπτικές αρχές της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και να τεθούν υπόψη τους όλα τα στοιχεία που διαψεύδουν το περιεχόμενο της επίμαχης έκθεσης, καθώς και οτιδήποτε άλλο απαιτηθεί
2) να ακολουθήσει πλήρης και αναλυτική ενημέρωση του επενδυτικού κοινού και να τεθεί στην διάθεση όλων αναλυτική λίστα των σημείων πώλησης (POS) του brand Folli Follie, από την οποία προκύπτει πόσο αβάσιμοι είναι οι ισχυρισμοί που έγιναν σημαία στην επίμαχη έκθεση της Παρασκευής και
3) από αύριο το πρωί να προσφύγουμε στη δικαιοσύνη προκειμένου να αποδοθούν ευθύνες εκεί που πρέπει.
Στο limit down η μετοχή της την Παρασκευή
Στους ρυθμούς της μετοχής της Folli –Follie που βρίσκεται από την έναρξη της συνεδρίασης στο limit down καταγράφοντας απώλειες 29,99% κινείται το χρηματιστήριο με την επενδυτική κοινότητα να έχει μουδιάσει κυριολεκτικά από τις εξελίξεις.
Η πρώτη αντίδραση της εταιρείας
Ανακοίνωση διάψευσης της δημοσιοποιηθείσας έκθεσης της QCM
Αναφορικά με τους ισχυρισμούς της QCM, οι οποίοι παρατίθενται στην από 4 Μαΐου 2018 έκθεσή της και σε συνέχεια σχετικής ανακοίνωσης στην οποία η Εταιρεία μας προέβη νωρίτερα σήμερα, δια της παρούσης ανακοίνωσής μας, θα θέλαμε να επαναλάβουμε την πλήρη και ρητή διάψευση του συνόλου των εν λόγω ισχυρισμών. Επιπροσθέτως, δια της παρούσης, παραθέτουμε τις απαντήσεις μας επί των ισχυρισμών Α έως F, οι οποίοι περιλαμβάνονται στην επίμαχη έκθεση υπό τον τίτλο “Executive Summary” στην σελίδα 2 αυτής.
A. «Το Δίκτυο Σημείων Λιανικής Πώλησης (Points of Sales) εμφανίζεται σημαντικά μικρότερο από το αναμενόμενο»:
Το 2016 τα Σημεία Λιανικής Πώλησης για το Folli Follie brand, τα οποία ήταν σε λειτουργία, ήταν 634
Το 2017 τα Σημεία Λιανικής Πώλησης για το Folli Follie brand, τα οποία ήταν σε λειτουργία, ήταν 587
Σημειώνεται ότι κατά τη συνήθη πορεία της επιχειρηματικής λειτουργίας μας και στο πλαίσιο της διαδικασίας διαρκούς ανανέωσης και αναβάθμισης, του επαναπροσδιορισμού, καθώς και της επανεξέτασης της παρουσίας μας στα καταστήματα συμβατικού τύπου και επίσης, λόγω της αυξανόμενης διείσδυσης στον χώρο των διαδικτυακών πωλήσεων, μειώσαμε, κατά τη διάρκεια των ετών 2016 και 2017, για το brand της Folli Follie, τα Σημεία Λιανικής Πώλησης (Points of Sales) κατά 47, φθάνοντας έτσι τον αριθμό 587 Σημείων Λιανικής Πώλησης μέχρι το τέλος του 2017.
Ως εκ τούτου, αδυνατούμε να κατανοήσουμε με ποιο τρόπο η QCM εσκεμμένα δηλώνει ότι τα Σημεία Λιανικής Πώλησής μας είναι 289, με δεδομένο το γεγονός ότι στο τέλος του 2017 τα Σημεία Λιανικής Πώλησης που βρίσκονταν σε λειτουργία ήταν 587 (συμπεριλαμβανομένων των boutiques, shop in shop, counters, outlets, αφορολόγητων και φορολογημένων πωλήσεων σε αεροδρόμια, καθώς και πωλήσεων πτήσεων μέσω αεροπορικών εταιρειών, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα brands της Links of London και τα λοιπά brands).
Β. «Επιτόπιοι έλεγχοι»:
Τα καταστήματα στη Madison and Soho έχουν αναβαθμιστεί κάτω από το νέο store concept του FF Brand και έχουν μεταφερθεί στο Νέο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου. H QCM σκοπίμως παραλείπει να το γεγονός αυτό.
Γ. «Διαδικτυακή Παρουσία»
Σχετικά με την ανάλυση για την Διαδικτυακή Παρουσία θα θέλαμε να σημειώσουμε τα εξής: Η σύγκριση που γίνεται μεταξύ της Folli Follie και των ανταγωνιστών μας είναι παραπλανητική, καθώς επικεντρώνεται στο Instagram και το Facebook, τα οποία δεν υφίστανται στην Κίνα, καθώς είναι απαγορευμένα στην συγκεκριμένη χώρα. Το αποτύπωμά μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) θα έπρεπε αντ’ αυτού να έχει μετρηθεί βάσει των ακολούθων μας (followers) στην βασική κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Weibo. Στην πλατφόρμα αυτή, ο αριθμός των followers μας σε σχέση με τους βασικούς ανταγωνιστές μας σχηματίζει μια διαφορετική και ακριβέστερη εικόνα:
Folli Follie: 442 χιλιάδες
Pandora: 38 χιλιάδες
Kate Spade: 240 χιλιάδες
Michael Kors: 667 χιλιάδες
Σχετικά με την συσχέτιση μεταξύ της κίνησης στις ιστοσελίδες μας και τις πωλήσεις μέσω των ψηφιακών μας καναλιών, η Quintessential προβαίνει σε μια ακόμη παραπλανητική υπόθεση, καθώς αγνοεί τις πωλήσεις από ιστοσελίδες τρίτων (αγορές – marketplaces), οι οποίες αποτελούν τον βασικό πυρήνα της στρατηγικής μας για τις διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις. Η Folli Follie αντιλήφθηκε από νωρίς την διείσδυση και την δύναμη των τοπικών αγορών σχετικά με την προώθηση των διαδικτυακών πωλήσεων στην Κίνα και έχει επενδύσει επιτυχώς στην παρουσία της κατά την διάρκεια των τελευταίων 5 ετών, σημειώνοντας σχεδόν το σύνολο των διαδικτυακών μας πωλήσεων από αυτές τις αγορές.
Δ. «Οικονομική Ανάλυση»
Κατά την κανονική πορεία του επιχειρηματικού μας μοντέλου χονδρικών πωλήσεων και στο πλαίσιο των συνήθων ανακοινώσεών μας προς την αγορά, είναι ευρέως γνωστό ότι η FFG δημοσιοποιεί τριμηνιαίες ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις και ενημερώνει την επενδυτική κοινότητα ότι η αρνητικές ελεύθερες ταμειακές ροές οφείλονται στο επιχειρηματικό μοντέλο χονδρικής του Ομίλου, το οποίο βασίζεται σημαντικά στο κεφάλαιο κίνησης. Κατά την διάρκεια των τελευταίων δύο ετών, το κεφάλαιο κίνησης σταδιακά μειώνεται ως ποσοστό επί των πωλήσεων, ενώ το γεγονός ότι επικεντρωνόμαστε στρατηγικά στην ανάπτυξη των omni-channels θα αλλάξει το υπάρχον επιχειρηματικό μοντέλο και αναμένεται να βελτιώσει τις ελεύθερες ταμειακές ροές.
E. «Κινέζικες Θυγατρικές»:
Η Quintessential διαλαμβάνει λανθασμένα στην έκθεσή της ότι η FF Group ισχυρίζεται την επίτευξη πωλήσεων ενός δις στην Ασία, από τις οποίες η Κίνα «υποτίθεται» ότι έχει την μερίδα του λέοντος‧ αυτός ο ισχυρισμός είναι εσφαλμένος και παραπλανητικός. Η πραγματικότητα είναι ότι το ένα δις πωλήσεων σχετίζεται με τις ενοποιημένες λιανικές και χονδρικές πωλήσεις εντός της περιοχής Ασίας – Ειρηνικού (APAC) και περιλαμβάνει όλα τα κανάλια λιανικών, χονδρικών, αεροπορικών και αφορολόγητων πωλήσεων σε όλες τις χώρες της περιοχής Ασίας – Ειρηνικού. Οι δύο κινεζικές θυγατρικές που αναφέρονται στην έκθεση σχετίζονται με μέρος των κινεζικών δραστηριοτήτων λιανικής, οι οποίες αποτελούν ένα μικρός μόλις μέρος των κινεζικών και γενικότερων ενοποιημένων δραστηριοτήτων λιανικής της περιοχής APAC.
ΣΤ. «Επιφυλάξεις σχετικά με τους ορκωτούς ελεγκτές»:
Η Ecovis είναι μια πρώτη τη τάξει παγκόσμια ελεγκτική εταιρεία με πάνω από 6.500 στελέχη, η οποία δραστηριοποιείται σε πάνω από 70 χώρες. Κατατάσσεται 18η μεταξύ των παγκόσμιων ελεγκτικών εταιρειών με σημαντική γεωγραφική κάλυψη και ουσιώδη σχέδια επέκτασης.
Η FF Group σκοπεύει να συνεργαστεί με την Ecovis όσον αφορά τις κινεζικές θυγατρικές, γεγονός που συμβαδίζει και με τα σχέδια επέκτασης της Ecovis στην εν λόγω περιοχή.
Ως αποτέλεσμα όλων των ανωτέρω, είναι αδιαμφισβήτητο ότι τα συμπεράσματα της έκθεσης της QCM είναι παραπλανητικά. Το γεγονός ότι η QCM γνωρίζει πολύ καλά τα αδιαμφισβήτητα στοιχεία και έχει τοπική εξειδίκευση στην περιοχή της Νότιας Ασίας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η ανάλυση έχει χειραγωγηθεί για συγκεκριμένους σκοπούς. Η Εταιρεία μας διεξάγει έρευνα, προκειμένου να διαπιστώσει ποιες εταιρείες ή ποια πρόσωπα μπορεί να έχουν αποκτήσει παράνομο όφελος από την δημοσίευση αυτής της ψευδούς και παραπλανητικής έκθεσης και θα προβεί σε όλες τις νομικές ενέργειες