Στα 315,292 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το δημόσιο χρέος στο τέλος του β’ τριμήνου 2016, από 309,091 δισ. ευρώ στο τέλος του α’ τριμήνου, καθώς μεσολάβησε η εκταμίευση τον Ιούνιο της πρώτη δόσης
των 7,5 δισ. ευρώ από την ολοκληρωση της α΄αξιολόγησης. Στο τέλος του β’ τριμήνου 2015 το χρέος ήταν 301,266 δισ. ευρώ. σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.
Τα συνολικά έσοδα της Γενικής Κυβέρνησης διαμορφώθηκαν σε 20,630 δισ. ευρώ το β’ τρίμηνο 2016 από 18,555 δισ. ευρώ το α’ τρίμηνο και 19,709 δισ. ευρώ το β’ τρίμηνο 2015.
Τα έσοδα από τους φόρους στο εισόδημα και την περιουσία διαμορφώθηκαν στο β’ τρίμηνο στα 5,244 δισ. ευρώ (25,4% του συνόλου των εσόδων), έναντι 3,719 δισ. ευρώ το α’ τρίμηνο και 5,301 δισ. ευρώ (26,9% του συνόλου) το β’ τρίμηνο του 2015.
Οι φόροι στην παραγωγή και στις εισαγωγές ανήλθαν σε 6,963 δισ. ευρώ (33,8% του συνόλου) από 6,124 δισ. ευρώ (31,1% του συνόλου) το β’ τρίμηνο πέρυσι.
Στο σκέλος των δαπανών, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τους τριμηνιαίους μη χρηματοοικονομικούς λογαριασμούς της Γενικής Κυβέρνησης, οι αμοιβές εξηρτημένης εργασίας ανήλθαν σε 5,410 δισ. ευρώ (26,5% των συνολικών δαπανών) από 5,353 δισ. ευρώ (25,1% του συνόλου) το β’ τρίμηνο πέρυσι.
Οι δαπάνες για κοινωνικές παροχές ανήλθαν σε 9,471 δισ. ευρώ (46,4% του συνόλου) από 9,609 δισ. ευρώ (45% του συνόλου) το β’ τρίμηνο του 2015.
Οι συνολικές δαπάνες της Γενικής Κυβέρνησης διαμορφώθηκαν σε 20,430 δισ. ευρώ, από 21,336 δισ. ευρώ το β’ τρίμηνο 2015 και ειδικά οι πρωτογενείς δαπάνες σε 18,935 δισ. ευρώ από 19,689 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2015.
Το πρωτογενές πλεόνασμα το β’ τρίμηνο 2016 διαμορφώθηκε στο 1,7 δισ. ευρώ με βάση τον Κανονισμό ESA 2010 (που διαφέρει από τη μέτρηση του συγκεκριμένου μεγέθους, με βάση το πρόγραμμα οικονομικής προσαρμογής).
Για το δεύτερο τρίμηνο του 2016, όπως και για το πρώτο, η υποστήριξη των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων είχε θετική επίπτωση στο ισοζύγιο της Γενικής Κυβέρνησης.