«Το ποδόσφαιρο είναι ένα άθλημα στο οποίο αγωνίζονται 22 ποδοσφαιριστές και στο τέλος κερδίζουν πάντα οι Γερμανοί» ήταν το απόφθεγμα του άγγλου στράικερ Γκάρι Λίνεκερ πριν από μερικά χρόνια που επαληθεύεται συχνά-πυκνά σε όλες τις μεγάλες οργανώσεις του ποδοσφαίρου.
Ο άγγλος διεθνής θα πρέπει τώρα να το εμπλουτίσει και να προσθέσει ότι οι Γερμανοί κερδίζουν και οικονομικά, αρκεί να πληροφορηθεί για τις επιδόσεις της εταιρείας αθλητικών ειδών Adidas τις πρώτες ημέρες του Μουντιάλ της Βραζιλίας.
Ως επίσημη χορηγός, προμηθευτής και κάτοχος αδείας για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, η Αdidas προμηθεύει την επίσημη μπάλα της διοργάνωσης και τον εξοπλισμό των στελεχών, των διαιτητών, των εθελοντών και των ball boys. Επιπλέον, εννέα ομάδες και περίπου 300 ποδοσφαιριστές συμμετέχουν στη διοργάνωση, χρησιμοποιώντας προϊόντα Αdidas.
«Πετύχαμε ήδη τον στόχο των 2 δισ. ευρώ πωλήσεων στην κατηγορία του ποδοσφαίρου για το 2014» δηλώνει με ικανοποίηση ο κ. Χέρμπερτ Χάινερ, διευθύνων σύμβουλος του γκρουπ.
Η Αdidas θα πουλήσει συνολικά πάνω από 8 εκατ. φανέλες, 1,5 εκατ. περισσότερες από τις 6,5 εκατ. που πούλησε τη χρονιά του παγκοσμίου κυπέλλου της Νοτίου Αφρικής το 2010. Ιδιαίτερα η φανέλα της εθνικής ομάδας της Γερμανίας σημειώνει πωλήσεις ρεκόρ, καθώς ήδη έχουν πουληθεί πάνω από 2 εκατ. φανέλες, 30% περισσότερες από το προηγούμενο ρεκόρ του 2006.
Επίσης, οι φανέλες της Αργεντινής, του Μεξικό και της Κολομβίας έχουν ξεπεράσει το 1 εκατ. πωλήσεις η κάθε μία. Επιπλέον, η Αdidas θα πουλήσει περισσότερες από 14 εκατ. ποδοσφαιρικές μπάλες brazuca, την επίσημη μπάλα του FIFA World Cup 2014, περίπου 1 εκατομμύριο περισσότερες από το 2010 στη Νότιο Αφρική.
Το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο εκτιμάται από τη διοίκηση ότι θα έχει θετική επίδραση στις πωλήσεις του group στη Λατινική Αμερική. Τα τελευταία δέκα χρόνια ο όμιλος κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις του στην περιοχή φτάνοντας από τα 179 εκατ. ευρώ στα 1,575 δισ. ευρώ.
Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας βρίσκονται στο Herzogenaurach της Γερμανίας. Ο όμιλος απασχολεί περισσότερους από 50.000 ανθρώπους παγκοσμίως, ενώ το 2013 οι πωλήσεις του ξεπέρασαν τα 14,5 δισ. ευρώ.
HeliosPlus