Η General Mills είναι η έκτη μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων στον κόσμο, ενώ στην Ελλάδα έχει ηγετική παρουσία στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται (παγωτά Ηäagen-Dazs, ζύμες Pillsbury κ.ά.).
Κάθε δύο χρόνια διενεργείται στην General Mills έρευνα εργασιακού κλίματος από ανεξάρτητη εταιρεία. Οι εργαζόμενοι αξιολογούν πώς βιώνουν το τοπικό εργασιακό τους περιβάλλον και συγκρίνουν την αξιολόγησή τους με την προηγούμενη φορά και με αυτές των συναδέλφων ανά τον κόσμο, αλλά και με αντίστοιχες εταιρείες στην Ελλάδα. Επειτα, διατμηματική ομάδα εργασίας αναλαμβάνει να προτείνει σημεία και προτάσεις περαιτέρω βελτίωσης. Τo Πλάνο Δράσης καθορίζεται αποκλειστικά από τους εργαζομένους, ενώ και στην τελευταία Ερευνα Κλίματος, τον Νοέμβριο 2012, η General Mills Hellas είχε εξαιρετικά αποτελέσματα.
Η επικοινωνία του οργανισμού με τους εργαζομένους είναι διαρκής είτε μέσω άτυπων πρωινών μίνι συναντήσεων, είτε μέσα από μια σειρά έγγραφης επικοινωνίας, όπως είναι το ευρωπαϊκό περιοδικό «Communique», η ημερήσια ηλεκτρονική σελίδα Champions Daily, αλλά και η εφημερίδα «Οινόφυτα Μπούρου Μπούρου».
Στο Ετήσιο Εταιρικό Συνέδριο συμμετέχουν όλοι οι εργαζόμενοι και παρουσιάζονται οι στόχοι και η στρατηγική για την επόμενη χρονιά, συχνά με έντονα παραστατικούς τρόπους (π.χ. με τραγούδι, θεατρικό, χιούμορ και με απλή καθημερινή γλώσσα) για να νιώσει έτσι κάθε εργαζόμενος πιο δυνατά το μήνυμα. Κάθε χρόνο η εταιρεία υλοποιεί σχέδιο ατομικής ανάπτυξης για κάθε εργαζόμενο, ενώ είναι σημαντικό ότι το 50% των στόχων της Ανώτατης Διοίκησης επικεντρώνεται στην επίτευξη των εταιρικών και στρατηγικών στόχων και το 50% σε ενέργειες ανάπτυξης των εργαζομένων. Η εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα εκμάθησης Αγγλικών με καθηγητή στον χώρο εργασίας, ενώ επενδύει στην εκπαίδευση μέσω εντατικών εσωτερικών προγραμμάτων.
Οι εργαζόμενοι λαμβάνουν καλάθι με δώρα και διατακτικές αγορών τα Χριστούγεννα (€150) και το Πάσχα (€80), γίνεται δωρεάν διανομή προϊόντων της εταιρείας σε συχνή βάση, ενώ παρέχεται και εκπτωτική κάρτα 30% για χρήση των εργαζομένων με την παρέα τους σε επιλεγμένα Häagen-Dazs Café.
Η εταιρεία υποστηρίζει πληθώρα ενεργειών κοινωνικής ευθύνης, όπως ο καθαρισμός παραλίας της Νέας Μάκρης, με συμμετοχή μεγαλύτερη του 60% των εργαζομένων, προσφορά προϊόντων και εθελοντικής δουλειάς για προετοιμασία συσσιτίου σε άστεγους του Δήμου Αθηναίων, αναδάσωση του βουνού της Πεντέλης, αλλά και «Κουτιά Αγάπης», δωρεά ρούχων σε παιδιά και ενηλίκους σε συνεργασία με διάφορα κοινωφελή ιδρύματα, ενώ στηρίζει σταθερά το Χαμόγελο του Παιδιού. Επιπρόσθετα συμμετέχει στον διεθνή διαγωνισμό Εθελοντισμού που έχει καθιερώσει η μητρική εταιρεία για εθελοντικές πρωτοβουλίες ανά τον κόσμο.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ