Στα οκτώ εκατ. ευρώ ανέρχονται τα κονδύλια που θα διατεθούν για την εκπόνηση προγράμματος προβολής για την Περιφέρεια Αττικής την επόμενη τριετία. Τη σύμβαση έργου για την υλοποίηση του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής υπέγραψε την 1η Φεβρουαρίου ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Ι. Σγουρός.

Το πρόγραμμα αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το 2015 έχοντας κύριο στόχο την προβολή της Περιφέρειας σε διεθνές επίπεδο, «ως εξαιρετικού τουριστικού brand» και την ανάδειξη των θετικών στοιχείων των περιοχών που υπάγονται στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Αττικής (π.χ. Αθήνα, νησιά Αργοσαρωνικού, Πειραιάς κλπ).

Για την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών και την τόνωση της τουριστικής κίνησης, η τουριστική προβολή της Περιφέρειας θα προσανατολιστεί σε ισχυρές τουριστικές αγορές του εξωτερικού, όπως η Αγγλία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία, το Βέλγιο, η Ρωσία, οι ΗΠΑ, η Ιαπωνία και η Κίνα.
Η υλοποίηση του προγράμματος προβολής από την Αιρετή Περιφέρεια Αττικής, στην οποία η αρμοδιότητα μεταβιβάστηκε την 1η Ιουλίου 2011, θα ξεκινήσει άμεσα, καθώς τονίζεται η πολυετής καθυστέρηση και οι συνεχείς αναβολές από την τέως Κρατική Περιφέρεια (νυν Γενική Γραμματεία Αποκεντρωμένης Διοίκησης), που είχε την αποκλειστική ευθύνη, αλλά και η ολιγωρία της κεντρικής κυβέρνησης.
Η ενδυνάμωση της εικόνας της Περιφέρειας Αττικής ως τουριστικού προορισμού, μπορούν να αποτελέσουν κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη, την επιχειρηματικότητα και τη δημιουργία θέσεων εργασίας, ιδιαίτερα στις δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν σήμερα.

Τον θετικό αντίκτυπο του προγράμματος στην τουριστική αγορά της ελληνικής πρωτεύουσας, αναγνωρίζει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και της Ενωσης Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής κ. Ι. Ρέτσος, εστιάζοντας στην ανάγκη διαμόρφωσης ενός σωστού brand manual, πάνω στο οποίο θα εφαρμοστούν οι ενέργειες προβολής. Παράλληλα υπογραμμίζει ότι πρέπει να υπάρχει μια συνολική και ολοκληρωμένη τουριστική πολιτική, εξηγώντας ότι «το brand Αθήνα, δεν μπορεί να προβληθεί αποσπασματικά από το brand Ελλάδα».

Οι δράσεις του προγράμματος περιλαμβάνουν διαδικτυακές ενέργειες, εφαρμογές smart phone, αναβάθμιση της διαδικτυακής πύλης, παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού, υλοποίηση προγραμμάτων επικοινωνίας με δημοσιογράφους από τις χώρες – στόχους κ.α. Ανάδοχος στο σχετικό Διεθνή Διαγωνισμό αναδείχθηκε η εταιρεία McCann Erickson.