Πρόγραμμα δράσεων με προϋπολογισμό 200.000 για την ανάδειξη της Χαλκιδικής στην παγκόσμια τουριστική αγορά, θέτει σε εφαρμογή για το 2012 ο Οργανισμός Προώθησης Τουρισμού Χαλκιδικής. Σε συνέχεια των θετικών επιδόσεων τη φετινή χρονιά ο προορισμός, που παρουσίασε αύξηση στις διανυκτερεύσεις κατά 5%-7% με τα έσοδα να διατηρούνται στα ίδια επίπεδα, έχει ήδη «κλείσει» τα συμβόλαια με tour operators για τη νέα χρονιά, ενώ πολλά ξενοδοχεία έχουν συμβληθεί και με διαδικτυακά sites κρατήσεων. Οι τιμές έχουν διατηρηθεί «στα ίδια επίπεδα με ελκυστική τιμολογιακή πολιτική για τις προκρατήσεις», σημειώνει ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής κ. Γ. Τάσιος, ο οποίος έχει εκλεγεί από τις αρχές του 2011 και επικεφαλής του Οργανισμού Προώθησης Τουρισμού Χαλκιδικής.
Χαλκιδική: Πρόγραμμα προβολής με προϋπολογισμό 200.000 ευρώ για το 2012
Πρόγραμμα δράσεων με προϋπολογισμό 200.000 για την ανάδειξη της Χαλκιδικής στην παγκόσμια τουριστική αγορά, θέτει σε εφαρμογή για το 2012 ο Οργανισμός Προώθησης Τουρισμού Χαλκιδικής
Πρόγραμμα δράσεων με προϋπολογισμό 200.000 για την ανάδειξη της Χαλκιδικής στην παγκόσμια τουριστική αγορά, θέτει σε εφαρμογή για το 2012 ο Οργανισμός Προώθησης Τουρισμού Χαλκιδικής
Ο προϋπολογισμός του Οργανισμού αποτελεί προϊόν των εισφορών των φορέων καθώς σε αυτόν συμμετέχουν η περιφερειακή ενότητα Χαλκιδικής, τα ξενοδοχεία, τα ενοικιαζόμενα δωμάτια, το τοπικό επιμελητήριο και η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Ο Οργανισμός που συστάθηκε το 2009 και εξέλεξε νέο Διοικητικό Συμβούλιο στις αρχές του 2011. Στις δράσεις που προωθούνται είναι η έκδοση εντύπου – οδηγού για τη Χαλκιδική, το οποίο θα είναι έτοιμο τον Νοέμβριο και θα διανεμηθεί στην τουριστική έκθεση World Travel Market του Λονδίνου, καθώς και τη Philoxenia στη Θεσσαλονίκη. Επίσης μακροπρόθεσμα σχεδιάζεται η παραγωγή DVD παρουσίασης του προορισμού, καθώς και η δημιουργία ιστότοπου με πληροφορίες για τη Χαλκιδική (visit-chalkidiki.gr), με πρόβλεψη να λειτουργήσει και σαν site κρατήσεων στη συνέχεια. Στα εργαλεία για την τουριστική προβολή εντάσσεται και η έναρξη συλλογής στατιστικών στοιχείων, ενώ πρόκειται να υπάρξει συνεργασία του Οργανισμού με γραφεία δημοσίων σχέσεων στη Σκανδιναβία, την Ιταλία και τη Γερμανία.
Εν τω μεταξύ, συζητείται η περαιτέρω αξιοποίηση του γραφείου του Οργανισμού που λειτουργεί στην Αθήνα (Αμαλίας 34) από το 2010 και από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με στόχο να λειτουργήσει σαν ένα ευρύτερο εργαλείο δημοσίων σχέσεων.
Στον προγραμματισμό του Οργανισμού για τη νέα χρονιά είναι η συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, όπως του Μιλάνου, της Μόσχας, του Βερολίνου, της Κωνσταντινούπολης και του Λονδίνου, ενώ ήδη είχε παρουσία στην έκθεση του Ρίμινι που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο. Αντίστοιχο ενδιαφέρον έχουν και οι διοργανώσεις με θεματικό χαρακτήρα, ειδικά στο συνεδριακό τουρισμό, όπως η έκθεση ΙΜΕΧ στη Φρανκφούρτη τον Μάιο του 2012. «Υπάρχουν συνεδριακές 12.500 θέσεις στη Χαλκιδική», σημειώνει ο κ. Τάσιος και τονίζει ότι η αξιοποίησή τους θα συμβάλλει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη Χαλκιδική. Παράλληλα αναφέρει ειδικές μορφές που μπορούν να αναπτυχθούν, όπως ο χειμερινός τουρισμός, αξιοποιώντας τα αγροτουριστικά καταλύματα σε συνδυασμό με τα τοπικά προϊόντα, αλλά και τις σημαντικές προσπάθειες που γίνονται για την ανάπτυξη του θρησκευτικού τουρισμού με άξονα τον Αθω, παρουσίαση του οποίου θα γίνει στην τουριστική έκθεση του Λονδίνου.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.