Κατά τη διάρκεια ενός τετραήμερου, πρωτοβουλία που χαιρέτησε και ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Ι. Μπουτάρης, το πρόγραμμα των προσκεκλημένων περιλάμβανε επισκέψεις σε ξενοδοχεία, κρουαζιέρες, διασκέδαση, πολιτισμικές διαδρομές και γευσιγνωσία, ενώ οι δημοσιογράφοι εξερεύνησαν τις δυνατότητες που τους προσφέρει ο συνδυασμός των δύο προορισμών για τους Ευρωπαίους επισκέπτες.
Την ίδια άποψη έχει και ο γενικός διευθυντής του ΟΤΠΜΘ κ. Ν. Σαπουντζής, λέγοντας πως η συγκεκριμένη κατηγορία αποτελεί «δυνητική δεξαμενή τουριστών με μεγάλη οικονομική δυνατότητα», την οποία αξιοποιούν χώρες της Ευρώπης και οι μεγαλύτεροι τουριστικοί προορισμοί όπως η Βαρκελώνη, η Πράγα, το Βερολίνο και η Ρώμη, χωρίς να αποκλείουν καμία κατηγορία πελατών.
Οπως αναφέρει ο κ. Σαπουντζής, στο πλαίσιο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης Philoxenia τον Νοέμβριο στη Θεσσαλονίκη θα διοργανωθεί ημερίδα με εκπροσώπους της γκέι κοινότητας και του αντίστοιχου τμήματος της διεθνούς έκθεσης τουρισμού ΙΤΒ που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Βερολίνο.
Το 2010 ο τζίρος της τουριστικής αγοράς ομοφυλόφιλων ταξιδιωτών έφθασε στα 142 δισ. δολάρια, σύμφωνα με έρευνες σε 18 χώρες που διεξήγαγε η OutNow Global. Η εταιρεία ερευνών σημειώνει ότι πέρα από τα τουριστικά έσοδα, η νομοθετική καθιέρωση δικαιωμάτων στους ομοφυλόφιλους προωθεί και με άλλους τρόπους τις εσωτερικές αγορές.
Πρόκειται για την πρώτη μιας σειράς δράσεων που αποσκοπούν στο να γίνει γνωστή η Θεσσαλονίκη και η Χαλκιδική σε ένα κοινό με το οποίο μέχρι στιγμής δεν υπήρχε συνεργασία. Τα δημοσιογραφικά ταξίδια θα επαναληφθούν το 2012 με εκπροσώπους και άλλων χωρών όπως η Σουηδία, η Βρετανία και το Βέλγιο, δίνοντας έμφαση στις χώρες με τις οποίες το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης συνδέεται απευθείας.