Το λεωφορείο -σαράβαλο που συστηματικά καθυστερεί- της γραμμής « Δάφνη-Καλαμάκι», ήταν τίγκα από κόσμο –και καρφίτσα να έπεφτε κάποιο κεφάλι θα έβρισκε. Μεσημέρι: ώρα σχολάσματος από το μεροκάματο για τους πιο τυχερούς και για τους μαθητές! Το μόνο, λοιπόν, που δεν θα ήθελε κάποιος να βιώσει θα ήταν οι κάθε είδους διαπληκτισμοί και αψιμαχίες σε […]
Η παρακμή που βιώνει το εκπαιδευτικό μας σύστημα δεν ξέσπασε ως κεραυνός ἐν αἰθρίᾳ. ΄Ηταν αναμενόμενη μετά από όλες τις πολιτικές και κομματικές επεμβάσεις στη λειτουργία του σχολείου, από συστάσεώς του –τόσο στη μορφή όσο και στο περιεχόμενο των σπουδών. Και αυτό γιατί το κόμμα προηγήθηκε των επιστημόνων και η κάθε αλλαγή εξυπηρετεί, κάθε φορά, […]
1. Στις 11-1-1982 εισάγεται στην εκπαίδευση, όλως αιφνιδίως και μεσάνυχτα, το μονοτονικό σύστημα αποσυνδέοντας τη γλώσσα μας από την ιστορική προφορά της. Το σκεπτικό ήταν να διευκολυνθούν οι μαθητές στην εκμάθηση της ορθογραφίας. Ωστόσο όχι μόνο αυτό δεν έγινε αλλά οι μαθητές έχουν προχωρήσει ακόμα πιο πέρα και έχουν καταργήσει τελείως τους τόνους! Συμπέρασμα: Όσο […]