Δεν χωρά αμφιβολία ότι η σκηνογραφία και τα κοστούμια είναι το μεγάλο ατού της ταινίας «Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου» («Mirror, mirror») που ανοίγει στις αίθουσες την Κυριακή του Πάσχα. Γυρισμένη από τον Ταρσέμ Σινγκ, τον ινδό σκηνοθέτη που κατέκτησε το Χόλιγουντ πριν από μια δεκαετία με το «Κελί» και που πέρσι παρουσίασε του «Αθάνατους», η ταινία είναι η τελευταία μέχρι σήμερα κινηματογραφική εκδοχή του παραμυθιού «Η Χιονάτη και οι επτά νάνοι», με την Τζούλια Ρόμπερτς στον απρόβλεπτο ρόλο της κακιάς βασίλισσας δίπλα στην Λίλι Κόλινς (Χιονάτη).
Τα κοστούμια είναι δημιουργία της θρυλικής γιαπωνέζας ενδυματολόγου Εικο Ισιόκα (1938- 2012) η οποία είχε συνεργαστεί στο παρελθόν με τον Σινγκ σε τέσσερις ταινίες (συμπεριλαμβανομένων των «Κελί» και «Αθάνατοι»). Κατά τραγική ειρωνεία η Ισιόκα πέθανε τον περασμένο Ιανουάριο από καρκίνο στο πάγκρεας και ποτέ δεν πρόλαβε να δει τoν «Καθρέφτη» να ανοίγει στις αίθουσες.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1990 η Έικο απέσπασε το Οσκαρ ενδυματολογίας για την ταινία «Δράκουλας» του Φράνσις Κόπολα. Υπήρξε σπουδαία εικαστική καλλιτέχνης και video artist και δουλειά της φιλοξενείται στη μόνιμη συλλογή του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης στη Νέα Υόρκη. Ειχε κερδίσει το Grammy για τον σχεδιασμό εξωφύλλου άλμπουμ του Μάιλς Ντέιβις ,ενώ για την δουλειά της στα κοστούμια της θεατρικής παράστασης «Μ.Butterfly» που ανέβηκε με επιτυχία στο Μπρόντγουεϊ είχε προταθεί για δυο ΤΟΝΥ. Οχι μόνον για τον Σινγκ, που είχε συνεργαστεί μαζί της σε όλες τις ταινίες του αλλά για όλον τον κόσμο του κινηματογράφου, η Ισιόκα δεν ήταν απλώς μια σχεδιάστρια μόδας αλλά δημιουργός έργων τέχνης.
Στο «Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου» τα περίτεχνα και ευφάνταστα σχέδια της Ισιόκα συνδυάζουν φαντασία και ιδιαίτερο χαρακτήρα αντλώντας τις επιρροές τους από τον 16ο ως τον 19ο αιώνα. Το αποτέλεσμα είναι ευφάνταστο και πρωτότυπο, ενώ είναι επίσης εντυπωσιακό ότι τα σχέδια δεν περιορίστηκαν στα φορέματα και κοστούμια των πρωταγωνιστών της ταινίας. Η Ισιόκα σχεδίασε και τα παραπάνω από 300 κοστούμια που φοριούνται από τους κομπάρσους. Σχεδόν όλα ήταν χειροποίητα.