Βγαλμένο από τα εργαστήρια της Formula 1 με την υπογραφή της Renault Sport –του αγωνιστικού τομέα της γαλλικής εταιρείας που προετοιμάζει και τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων -, αυτό το Megane RS Trophy αποτελεί το νέο μέλος της δυναστείας που ξεκίνησε το 2005 με την αντίστοιχη έκδοση της πρώτης γενιάς του και συνεχίστηκε με τις δύο επόμενες (το 2011 με 265 ίππους και το 2014 με 275 ίππους).
Σήμερα το ταχύτερο Megane «μαζικής παραγωγής» εξοπλίζεται με την αναβαθμισμένη έκδοση του turbo κινητήρα 1,8 λίτρων που αποδίδει 300 ίππους και 420 Nm ροπής χάρη στην εφαρμογή της τεχνολογίας που αξιοποιείται και από τα μονοθέσια της F1 στο σύστημα υπερτροφοδότησης και στην εξάτμιση, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή αυτόματο κιβώτιο EDC ισάριθμων σχέσεων. Διαθέτει επίσης σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control και στον βασικό εξοπλισμό του περιλαμβάνεται το Cup Chassis που ενσωματώνει πιο σφικτές ρυθμίσεις για την ανάρτηση (25% σκληρότερα αμορτισέρ, 30% πιο σφικτά ελατήρια και 10% πιο άκαμπτες αντιστρεπτικές δοκούς) αλλά και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen.
Οι ειδικά σχεδιασμένοι τροχοί των 19 ιντσών «κρύβουν» δισκόφρενα κατασκευασμένα από αλουμίνιο και χάλυβα για περιορισμό του βάρους και καλύτερη απαγωγή της θερμότητας σε έντονη χρήση, ενώ το 2019 θα διατίθενται ελαφρύτεροι, κατά δύο κιλά, τροχοί στην ίδια διάσταση. Παράλληλα το Megane RS Trophy διαθέτει το σύστημα παραμετροποίησης Multi-Sense, το σύστημα φωτισμού RS Vision και την πλατφόρμα RS Monitor, μέσω της οποίας ο χρήστης έχει πρόσβαση σε δεδομένα τηλεμετρίας για τη συμπεριφορά και την απόδοση του αυτοκινήτου.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ