Στο νέο μυθιστόρημα του Ζοέλ Ντικέρ δύο πρωταγωνιστές από το παρελθόν αναμειγνύονται σε μια υπόθεση φόνου.
Το νέο βιβλίο του καθηγητή Γλωσσολογίας Γεωργίου Μπαμπινιώτη ιχνηλατεί την παρουσία του στον χώρο της Λεξικογραφίας καθώς διέρχεται από σταθμούς της εξέλιξης της Γλωσσολογίας στην Ελλάδα τα τελευταία πενήντα χρόνια.
Στον αριστουργηματικό «Ζυγό», που επανακυκλοφορεί στα ελληνικά, ο Ντον Ντελίλο δημιουργεί ένα μυθιστορηματικό πορτρέτο του Λι Χάρβεϊ Οσβαλντ αναπλάθοντας τη ζωή του έως τη δολοφονία του Τζον Κένεντι.
Η «Hildegard εσχάτη» του Γιώργου Χέλη είναι ένας ερωτικός λόγος που απευθύνεται σε μια ερήμην ερωμένη.
Η ελληνίδα συγγραφέας μιλάει για το καινούργιο της μυθιστόρημα. Πρωταγωνιστής ένας ευσυνείδητος κορνιζάς, σε ένα σύγχρονο θρίλερ σαν αρχαία τραγωδία, σαν ένα υπαρξιακό νουάρ που ξεδιπλώνεται στον θεσσαλικό κάμπο. Τι μπορούμε και τι δεν μπορούμε να ξέρουμε για ένα «τελεσίδικο κάθαρμα»; Και τι μπορεί να κάνει η αγάπη;
Τέσσερεις εκπρόσωποι των Νεοελληνικών Σπουδών στις Ηνωμένες Πολιτείες μιλούν στο περιθώριο του 28ου Συμποσίου της Εταιρείας Νεοελληνικών Σπουδών (MGSA) για όψεις των δραστηριοτήτων και το μέλλον του κλάδου.
Η Ελενα Καμηλάρη προσεγγίζει με διεπιστημονικό τρόπο το διασκευασμένο ραδιοφωνικό δράμα των δεκαετιών του ’50 και του ’60.
Το νέο βιβλίο του Σπύρου Βλαχόπουλου αναδεικνύει την επίδραση της πολιτικής ορθότητας στη δημόσια σφαίρα.
Μια συζήτηση με τον Γιώργο Αναγνώστου, καθηγητή της Εδρας Μιλτιάδη Μαρινάκη στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Οχάιο, για τις κατευθύνσεις και τους στόχους των νεοελληνικών σπουδών εκτός Ελλάδας
Τα τελευταία χρόνια, φωνές αμφισβήτησης εξετάζουν την Πηνελόπη Δέλτα με επιφύλαξη. Το διεθνές συνέδριο «Η πολυσχιδής Πηνελόπη Δέλτα. Μια επανεκτίμηση. 150 χρόνια από τη γέννησή της», θα εξετάσει την κυρίαρχη παρουσία της Δέλτα και την επιρροή της στις νεότερες γενιές.
Ανθρωπος γεώδης αλλά και ρομαντικός, ο σπουδαίος πεζογράφος και ακαδημαϊκός αγαπήθηκε από τους αναγνώστες και την κριτική και αναγνωρίστηκε από τους ομοτέχνους του και την πολιτεία.
Το ΒΗΜΑ αποχαιρετά τον σπουδαίο πεζογράφο και ακαδημαϊκό Θανάση Βαλτινό.
Η μεταμοντέρνα αφήγηση της «Κυμύλης» του Αγη Πετάλα επιστρέφει στις ρίζες της νησιωτικής ουτοπίας.